Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Jenta vår er 1 år og 5 mnd og får en flaske med melk til kvelds(før tannpuss!)...er det lurt å bare slutte nå eller ok å fortsette og event hvor lenge? Hun koser seg så med den. Synes også det er kos, men hun er kanskje for stor?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Min eldste gutt sluttet med flasken like før han var 2 år, da synes jeg han hadde blitt for stor. Kommer nok til å slutte litt tidligere med minsten, men synes ikke den ene kveldsflaska er så ille da.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Det er ikke noe hast så lenge det skjer før tannpuss, men på et eller annet tidspunkt må hun jo slutte. Finn en erstatning som kan være en del av kveldsritualet. (når ungen blir større er du ikke interessert i å helle i henne så mye drikke rett før leggetid, da blir bleia alvorlig full i løpet av natta.)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 jeg synes personlig det er litt lenge, men det er opp til hver enkelt Min var flaskebarn til han var rundt 1 år, da ble han koppunge fikk NAN i kopp. Var mye enklere å avvenne ham flaska da enn det ville vært ved 2 års alder, for da var alt er kamp Så for din egen del tror jeg det er lettest å slutte tidligst mulig, for da slipper du den harde kampen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå