Gå til innhold

SKRIK! En uke til eldste sin 5-årsdag, og...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er omtrent blakk! Har prøvd å legge bort litt penger til dette, men vi må jo ha mat.. :S

 

Så nå trenger jeg tips til hvordan få til et billig, men bra selskap til knotten! :)

 

Presangen hans er handlet inn for en måned siden, så det er ikke noe problem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pølse i brød koster ingen ting. Hvis du kjøper First Price wiener pølser.

 

 

Skrevet

Kommer litt an på hvor mange du skal be? Er det snakk om barneselskap eller voksenselskap? Vi pleier bare å ha familien her på selve dagen, og så feirer vi barnebursdag en helg i nær tid. Dere kunne jo gjort det, og hatt barneselskapet når du har fått lønning?

 

Om ikke, så kan du jo kjøpe disse økonomipakkene fra Gilde med wienerpølser, eller kjøpe grandis og benytte kassesalg av brus på meny eller Coop Mega, eller kjøpe Grans brus fra Rema (?). Dere trenger jo ikke ha godteposer, kjøp heller non-stop og seigmenn og sett på bordet osv.

Skrevet

Langpanne kake (rema sitt merke) m/ninstop

Gele

Is

Bak boller

Pølser i brød koster jo ingenting! (iallefall ikke landlord merket eller first price)

Grans, coop sin bruks eller first price brus.

 

 

Et barneselskap kan gjøres veldig billig

Skrevet

Kjøp inn saft istedet for brus! Da sjuåringen min skulle feire bursdag nå sist hadde jeg både saft og brus siden jeg visste at ene gjesten ikke drikker brus, og det gikk faktisk mer saft enn brus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...