Gå til innhold

Bruker du fortsatt body til barnet ditt på ca 14 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare tskjorte og genser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vinteren har jeg brukt body til de har sluttet med bleie. Varm og godt også slipper du glippe på magen..

Skrevet

Bruker body, og brukte det på eldstemann til han ble rundt 3 år. Synes det er utrolig greit å holde bleia på plass, i tillegg til at magen ikke blir bar når man løfter dem.

Skrevet

Jeg gjorde det på den alderen. Syntes det var så greit å slippe å tenke på glipper. Bruker av og til ullbody på to og et halvt åringen også... Pappan synes det er tullete, men... jeg synes det er deilig :-)

Skrevet

Bruker body så lenge de bruker bleier. Syns det er utrolig greitt, ellers glir alt bare opp og de blir kald på magen!

Men er jo så vanskelig å finne store nok bodyer her vi bor! Han må over i 92 snart, men er jo bare opp til 86. Irriterende..

Skrevet

Men i sommer når det var varmt gikk han bare i bleia og t-skjorte :)

Skrevet

Bruker body helt til bleieslutt, går så over til t-shorte eller genser. Mest praktisk sånn synes jeg:)

Skrevet

Min gikk med body til han var to og et halvt, han :)

Skrevet

Til anonym 13.01: Sparkjøp på nett har bodyer opp til 100 ihvertfall. Rimelig og helt greit.

Skrevet

Mine har brukt body ut vinteren da de var ca.2,5 - 3 år og sluttet med bleien den sommeren.

Skrevet

Veldig praktisk med body frem til bleieslutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...