Gå til innhold

Hva syns dere om gårsdagens minneseremoni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke innslag likte dere spesielt godt?

Jeg syns det var en rørende pg verdig seremoni som viser at Norge kan når vi virkelig vil.

Likte spesielt godt talen til Kongen, og av musikalske innslag likte jg Melisa Horn, Aha og Jarle et-eller-annet..

Og for ikke å snakke om verten Haddy. For et vakkert menneske, både på ut og innsiden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun verten var bare nydelig. Kan ikke beskrive henne med et annet ord. Nydelig rett og slett. jeg syntes det var veldig sterkt å høre axel hennie lese den teksten så kort tid etter at broren hans døde. da måtte jeg gråte litt.

Ellers blir jeg alltid rørt av Eg ser, og til ungdommen. Sistnevnte har fått en helt ny betydning for meg nå etter utøya og Sissel synger den så vakkert. Talen til kongen fikk jeg dessverre ikke med meg.

Skrevet

Sissel Kyrkjebø synger garantert vakrest. Mektig, tilstedeværende, vakkert og dypt rørende.

Skrevet

Jeg syntes det var en vakker og flott seremoni! :)

Kongens tale viste helt tydelig hvor mye det rører ved oss, det som har skjedd.

Da alle navnene ble lest opp ett og ett, mens bildene av de vakre ungdommene som nå er borte ble vist på skjermen, var det helt spesielt.

For det var så veldig mange! De to som vi kjente, fra hjembyen vår, kom blandt de 10-15 siste som ble vist og det føltes som en hel evighet gikk....

Min sønn og jeg skulle egentlig ha vært der, men vi reiste hjem igjen på lørdag, da han rett og slett var redd for å oppholde seg i Oslo og i de store samlingene.... :( Men en liten tur på Utøya hadde vi, før vi dro hjem. Utrolig spesielt. Vondt, fint, trist og fælt, alt på en gang.

Skrevet

Jeg syns talen til Kongen var helt fantastisk, og det rørte meg dypt at Aksel Hennie leste diktet, til tross for alt han har opplevd nå.

Men totalt var alt kjempebra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...