Gå til innhold

Noen som skal føde på Stord sykehus?


Fgf februar 12

Anbefalte innlegg

Jeg skal føde på Stord sykehus i februar. Noen andre??? Eller er det noen i nærheten som har termin i februar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haugesund er ikke langt unna.... Jeg har termin den 10. Februar. Når skal du på ultralyd? Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ordinær ultralyd 15.sept. er da i uke 19. Syns det er så leeenge til, men har allerede hatt to små titter på nurket så skal ikke klage :) Men denne er jo ekstra spennende! Er så spent på hvem som bor der inne også..Dette blir nr 2, har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror må. Du da, førstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Gleder meg veldig til ul jeg også.jeg skal den 8. Jeg er18+1 da. Håper vi får vite om det er jente eller gutt. Det er vår første så alt er veldig nytt for oss. Heldigvis har jeg vært i forholdsvis fin form og håper det fortsetter sånn. Fikk ferie akkurat da jeg var mest trøtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med alt som skjer nå da, spes.siden det er første gangen :) Men jammen glemmer man fort asså, syns alt er like spennende og nesten litt "nytt" denne gangen også jeg :) formen min er også veldig fin, var litt kvalm i begynnelsen men også her passet ferien godt inn. Nå er jeg bare litt trøtt og kjenner godt til strekkingen i livmoren, men skal jammen ikke klage. Håper det holder seg sånn!

 

Er veldig klar til å begynne å strikke/hekle og handle inn litt småting nå så håper de kan se kjønnet. Forrige gang fikk vi vite det i uke 12 så leeenge å vente denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...