Gå til innhold

Noen som skal føde på Stord sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på ordinær ultralyd 15.sept. er da i uke 19. Syns det er så leeenge til, men har allerede hatt to små titter på nurket så skal ikke klage :) Men denne er jo ekstra spennende! Er så spent på hvem som bor der inne også..Dette blir nr 2, har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror må. Du da, førstemann?

Heisann. Gleder meg veldig til ul jeg også.jeg skal den 8. Jeg er18+1 da. Håper vi får vite om det er jente eller gutt. Det er vår første så alt er veldig nytt for oss. Heldigvis har jeg vært i forholdsvis fin form og håper det fortsetter sånn. Fikk ferie akkurat da jeg var mest trøtt....

Spennende med alt som skjer nå da, spes.siden det er første gangen :) Men jammen glemmer man fort asså, syns alt er like spennende og nesten litt "nytt" denne gangen også jeg :) formen min er også veldig fin, var litt kvalm i begynnelsen men også her passet ferien godt inn. Nå er jeg bare litt trøtt og kjenner godt til strekkingen i livmoren, men skal jammen ikke klage. Håper det holder seg sånn!

Er veldig klar til å begynne å strikke/hekle og handle inn litt småting nå så håper de kan se kjønnet. Forrige gang fikk vi vite det i uke 12 så leeenge å vente denne gangen :)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...