Gå til innhold

For mye foreldrepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg styrt og ordnet å ringt til nav i flere måneder ang foreldrepengene og endt med å bare fått til svar at jeg må vente til søknaden min er behandlet før de kan svare på hva jeg har rett på osv. Og jeg har allerede født så de har vært sykt treige med å behandle saken min.

I dag står det endelig til utbetaling på nav sine sider..men det står mye mer enn jeg hadde håpet på det beste! Kan det være feil?? Burde jeg ringe nav å spørre? åh..jeg orker nesten ikke flere telefoner, men er redd for å måtte tilbakebetale hvis de har greid å gjøre feil å gi meg mer enn jeg skal ha..

Det som er greia er at jeg både har hatt en deltidsstilling og har gått på arb.avkl.penger og skal beregnes foreldrepenger ut fra begge disse. Men mens jeg har jobbet har arb.avkl.pengene blitt justert ned etter hvor mye jeg har jobbet, men ut fra utbetalingen jeg nå får ser det ut til at jeg får både for det jeg har jobbet og fulle arb.avkl.penger..det er vel sikkert ikke rett???

Glad for at jeg får penger endelig, men stressa fordi det sikkert er feil :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du alt har født så skal du jo ha penger for de tre ukene før termin også, kanskje derfor det er mer? På dine sider på nav så står d foreldrepenger fra dato og til dato:) der kan du se om du har fått for mer enn en mnd liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...