Gå til innhold

Mislykket vask av dunpose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg gjorde det riktig, men tydeligvis ikke for dunene har klumpet seg flere steder...

Tørket i trommel med noen tennisballer. Hva hva jeg gjort feil? Brukte "skaptørt", men det er kanskje ikke tilstrekkelig?

Blir det bra igjen hvis jeg vasker og tromler på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den helt tørr da? Tennisballene skal slå løs duna. Ville prøvd å kjøre den mer i trommelen jeg, uten å vaske. Er det helt tørt, kan du sette det på laveste temp. Bruk hvertfall 3 baller.

Om det ikke virker, kan du kjøre skylleprogram for å få det vått igjen, for så å prøve å tørke på nytt.

Er trekket tykt? Kan være at det ikke blir nok slagkraft om det er et tykt trekk.

Skrevet

Prøv å tromle mer. Og putt gjerne i flere baller.

Gjest amandine
Skrevet

Skaptørt er ikke tørt nok! En dunpose må gå lenge.

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Trommelen stopper automatisk og nekter å kjøre mer, så ikke så lett å overstyre...

Jeg må nok begynne forfra igjen. Skal velge et annet tørkeprogram og håper dunene i posen ikke er ødelagt.

Skrevet

Når jeg har vasket dunjakker har jeg tromlet de flere ganger med tre tennisballer. Blir bra til slutt.

Skrevet

Dunposen bør sentrifugeres godt før den tørkes i tørketrommel ellers blir den ikke tørr i tørketrommel. Og kjør den lenge med minst 3 tennisballer som folk sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...