Gå til innhold

Noen som "ser" her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forlagt en perm som er jeg trenger. Er ganske sikker på at den er her hjemme.

Den har sort omslag, med plastlommer i. Jeg har minst 1 viktig dokument der, som vil kreve endel arbeid for å få samlet inn dokumentasjonen på nytt om jeg må det:(

Jaja, søker lykken her nå, for jeg finner den ikke:( den var ikke sammen med resten av papirene/ bøkene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I nattens mulm og mørke er den blitt hentet ut av en skummel mann i forkledning. Han kan være en du kjenner fra før som vil spille deg et puss. Jeg får opp navnet Rolf.

Han bruker den hjemme, først og fremst som do-lektyre hvor han sitter og koser seg med personlig informasjon om deg.

Skrevet

I likhet med alle andre mennesker, kan jeg ikke "se". Men jeg gjetter at den ligger i en veske, ryggsekk, pose eller lignende. Kanskje inne i et skap? Når hadde du den sist?

Skrevet

Du verden... jeg ringte akkurat Rolf og han satt faktisk på do og hadde sin daglige "bommelom" og sannelig satt han ikke å leste i permen min... You are good....

Heldigvis var det ikke så farlig informasjon sånn sett da, så er bare glad for at jeg fant den.

Takk, *bøyermegistøvet*

Skrevet

Ligger ikke i sekken, veska, pose eller noen av skapene jeg har lett i:( hadde den i slutten av juni... jaja, får bare lete videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...