Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Mannen min hadde en venn på facebook som tilstadighent sendte meldinger til han på chat. De chattet litt, men han var ikke like interessert i å snakke med henne som hun var med han, så han begynte å være frakoblet på chatten, og han har sagt til meg "nei nå bygynner hun der å mase igjen!" når han har logget på, så han har ikke holdt det skjult eller noe. Jeg spurte hvem denne damen var, og da svarte han at det var en han hadde styrt på med tidligere. Ok, tenkte jeg, og så har jeg ikke tenkt noe mer på det. Jeg kom over noen bilder hos han hvor han var på hotell med barna sine (vi har ikke felles barn) i vinterferien på fjellet for 2,5 år siden. Dette er FØR vi ble gift og før vi flyttet sammen. Når han var på hotell med barna sine på vinterfeie var jeg bortreist et annet sted. Jeg ser da at denne damen fra facebook er med på disse bildene.. Jeg trekker jo en lynkjapp konklusjon om at han må ha truffet henne på hotellet og hatt sex med henne da, siden hun var "en han hadde styrt på meg tidligere". Men neida. Han begynner å rote og styre på med forklaringene, om at hun kom der tilfeldig hun også i vinterferien, hun pleide å dra dit, og at han hadde truffet henne der et annet år og at det var DA han hadde sex med henne, FØR meg. Høres dette sannsynlig ut? Er jeg naiv om jeg tror på denne forklaringen? Først når jeg påsto han måtte ha lagt med henne da det året jeg så henne på bildene, så ble han først sint, før han så kom med en lang og til dels usammenhengende forklaring om at det var helt tilfeldig han traff hun der, og at når han traff hun der hadde han alt kuttet kontakten med henne....og at han ikke lå med henne det året etter vi ble sammen. Og uansett, OM han har vært utro for noen år siden, skal jeg la det få "tilbakevirkende kraft" og havarere alt vi har sammen i dag? Vi har jo et fint lit sammen nå... Men jeg blir tidvis gal av å lure på om jeg kan stole på han eller ikke. Jeg kan også legge til at han er en "damemagnet" med en enorm seksuell utstråling. Jeg vet det, for vi har kjent hverandre en stund før vi ble sammen...og jeg vet han har styrt på rundt om en del, det har han egentlig ikke lagt skjul på heller. Men han er verdens snilleste mann, behandler meg fint, så jeg valgte å "overse" alle damene han har rotet rundt med tidligere. Men alle har jo en fortid så.... sånn er det. takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Han har nok vært utro men er redd for å være helt ærlig i frykt for å miste deg. Om dere har det fint er det vel bare å fortsette som før.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Synes du skal legge det bak deg, det er som du selv sier flere år siden og dere har et godt forhold nå. Når det er sagt, så kjøper jeg ikke forklaringen hans. Det var nok ett eller annet, kanskje han skulle "avslutte" med henne på en pen måte. Men ærlig talt: La ikke det ødelegge for dere. Han lyver nok nå fordi han er redd for å miste deg. Hvis han føler at det ikke har noen betydning for deres forhold i dag, og forstår hvor viktig det er for deg å kunne stole på ham, så skal du se han bryter sammen og innrømmer hele greia.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Han har definitivt vært utro! Men hvis dette er det eneste du har å sette fingeren på og hvis du ellers er fornøyd med alt i forholdet, så ville jeg lagt dette bak meg og valgt å gi ham en ny sjanse. Men jeg synes det er viktig at du sier det til ham. At du ikke tror på ham, men velger å se framover. Sånn at han skjønner at du ikke biter på løgn, og at han ikke bør satse på løgn i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Personlig ville jeg ikke gravd i dette. Men bedt han pent om han ikke kunne være så snill å slette henne fra FB.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 jeg har sagt jeg ikke tror på han. Jeg har sagt han ikke må tro at jeg er stokk dum, og at han ikke må undervurdere meg. Men han ble helf fra seg, sa han ALDRI hadde vært utro mot meg, og at OM han hadde vært utro, hadde han aldri gått videre i forholdet med meg, for det hadde han ikke hatt samvittighet til. Han sa og at han hadde vist henne bilde av meg og sagt at jeg var kjæresten hans, og at han bare pratet med henne i baren mens ungene lekte og løp rundt. Han sier hun ikke hadde prøvd seg på han heller, for hun hadde tatt tegningen på at han ikke ville ha noe mer med henne å gjøre fra før av, og at det ikke er hans feil at hun også kom på det hotellet i vinterferien med sine unger, og at han bare snakket med henne og ikke noe mer. Så begynte han å klemme og kysse på meg og se meg dypt inn i øynene og si at han er glad i meg, og ingen andre, og at jeg må stole på han. Men...jeg vet ikke om jeg bare er paranoid fordi jeg har hatt en gal kjæreste tidligere, eller om forklaringen hans ER meget tynn. HI Men jeg kan jo ikke kreve skillsmisse heller, for noe han nekter på, som jeg ikke kan bevise....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Mitt råd er å stole på han til motsatt er bevist. Utrolig kjipt det må være for han å ikke bli trodd om han virkelig snakker sant. Hun som skriver at han definitivt har vært utro er vel en sånn typisk sjalu kjerring som ikke gir typen et fritt øyeblikk noensinne. Menn når de blir stilt mot veggs, spesielt i slike situasjoner som din HI, vil ha problemer med å forklare seg for menn tror ikke at sannheten er den beste, de vil lyge selv om de ikke har noe å lyge for fordi de er redde du skal bli sint. Og når de ikke forteller sannheten så stotrer de og forklaringen blir fishy, men det betyr ikke at han lå med henne på den ture, han var jo også der med barna sine, mener du at han dro fra de og hadde ONS med ei dame på ferie med dem? Nei, gi han the benefit of the doubt, sannheten, om det er en annen, vil komme for en dag. Han er jo også åpen rundt henne og maset hennes. Og, om han synes hun maser sånn så be han slette damen fra FB. Om hun maser ang. dem så er det jo også respektløst av han å ha henne der siden han er gift.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 Jeg tror på han. For det første, ville han vært mildt sagt mindre begavet om han hadde seg med henne på turen og samtidig hatt bilder hvor hun var med på. Om det var på den samme plassen de hadde møttes tidligere, og de begge bruker å dra dit, er det jo faktisk stor sannsynlighet for at dette siste møtet var helt tilfeldig. Og du, HI: Var disse bildene virkelig noe du bare "kom over"? Bare lurer. Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Er faktisk litt enig med mr. Perfect.. Dessuten så tenker jeg sånn at om han var i et forhold med deg, barna hans visste at dere var sammen o.l, da syns jeg det er rart om han involverer dem i "utroskapen" sin.. hadde krevd at han slettet henne fra FB, og ikke har noe som helst med henne å gjøre, ikke ha telefonnummeret hennes osv. Legg det bak deg, og se fremover =)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Jepp. bildene kom jeg faktisk bare over. Han satt sammen med meg når jeg fant dem. jeg leitet etter noen bilder fra en weekendtur vi var på for en stund siden. Når han traff henne der på hotellet første gang som han hevder,der de ble kjent og hadde sex, så hadde han også barna sine med på tur, og var i seng med henne for det om. Sikkert ikke hele natten, men det trengs jo ikke mye tid for en kjappis, det kan være seg en halvtime på dagen og det, det MÅ jo ikke være i en seng om natten. Så nei, barna har uansett ikke blitt "dradd inn i det". Jeg har ikke bedt han slette henne fra fb. Det må han nesten få avgjøre selv. Han velger fb-venner selv...Men de er stille fra henne nå, vært stille i flere mnd, en uke siden jeg fant bildene, så er ikke derfor det er blitt stille. hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #11 Skrevet 22. august 2011 Hadde han vrt utro, ville han vel ikke tatt vare på bilder med henne, og ikke latt deg sitte å se gjennom bildene, om han viste de var der også. Nei, du bør stole på mannen din, jeg får hvertfall ingen følelse av at an prøver å skjule noe, eller at han har vært deg utro.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #12 Skrevet 22. august 2011 han var litt motvillig til at jeg skulle leite akkurat der jeg leitet. Han satt litt sånn på vakt. Er bilder av flere personer sammen, ikke bare av henne. Tror ikke han var obs på at jeg skulle se henne, eller kanskje han hadde glemt alt siden det er så lenge siden. hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #13 Skrevet 22. august 2011 WOW ,det var mange naive svar gitt! Han har nok vært utro,men det kan du glemme tenker jeg,er jo lenge siden i begynnelsen av forholdet. Men man tar ikke bilder sammen med noen og lar barna "henge" med de å sånn uten at det er noe. Jeg tar ikke bilder med noen jeg kjenner litt som jeg har pult før som jeg bare tilfeldig møter i en bar å sier hei til !!!!!! Våkn opp. Han kan ikke helt stoles på. Men han kan jo ha forandret seg selvf.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #14 Skrevet 22. august 2011 Loooooord så mange naive dørmatter det er her inne! Er det mulig... Moralen synes å være at man liksom bare skal legge det bak seg om mannen har vært utro, for man har det jo fint sammen NÅ! Klart man har det fint sammen, mannen gir nok mye for å holde i gang et forhold der han får dyppe pikken sin i andre, han må jo ha funnet drømmeforholdet. Og "han juger bare for å ikke såre/miste deg"... og da er det liksom GREIT?? Hvordan stoler dere på sånne folk, som kan bruke sånne unnskyldninger? Stiller dere virkelg ikke høyere krav til mennene deres? Makan, ikke rart det er så mange menn i forhold som er ute etter ONS på byen, de slipper jo unna med det! Er jo bare å si "men det var jo så lenge siden, og vi har det jo så fint nå, og jeg lot bare være å si noe for ikke å såre deg!" Lættis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå