_Løvemamma_ Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 De eneste barneutstyrsforhandlerne jeg finner selger bare dyre merker, jo... Egentlig kunne jeg tenke meg noe sånt som Instep Suburban (har hatt tvillingvogna og er superfornøyd med den!) eller en annen rimelig, stødig vogn med tre hjul som funker for ei jente som blir to år i vinter. Men hvor får man kjøpt sånt i trondheim? (akkurat flyttet tilbake etter 8 år andre steder, så har ingen oversikt over sånt...)
Gjest mphs Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Det er veldig få barne butikker her i Trondheim som selger vogner og de er ikke billige. Har du sjekker finn.no ?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Hei, å velkommen tilbake til Trondheim. Jeg tror Barnas Hus (på Tiller å Lade Arena) har de beste tilbud på vogner. Jeg kjøpte vognene våre der, men så etter på mye på Finn.no i Trondheim. Er hvert å se i så fall.
_Løvemamma_ Skrevet 22. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2011 Var det jeg mistenkte, ja... Har sjekket finn, ser ikke noe aktuellt nå, men det er vel bare å følge med framover, da.
Anja Annonym Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 ........eller du kan få kjøpe min omtrent ikke brukte TFK mandarin 2008/2009 til 3500. Omtrent ikke brukt fordi den har ligget 90% av tiden etter innkjøp i bila til sambo som reservevogn, siden jeg har brukt Peg Perego'en i stedet Og den Peg Perego'en fra 2008 i "grønn" selges komplett med div utstyr for kr. 1500. Kan leveres hvor som helst i Trondheim og omegn For å vite mer, send meg en mail. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå