Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #1 Skrevet 22. august 2011 Svarte på ett innlegg her en dag ang sexlyst hos mannen og for de som var frustrert over at den var borte. Har selv det problemet med min mann. Noe som har ført til at jeg har blitt usikker på meg selv osv. Men, vi kjøpte oss ett sexspill her en dag, mest på gøy, og i går skulle vi teste det ut.. Tente levende lys, la teppe på gulvet, fyrte i ovnen og tok en dusj.. Og så satte vi igang for å teste spillet.. og jaggu ble det action! Ingen tvil om at mannen tenner på meg likevel, når alt kommer til alt.. hihi.. Måtte bare få det ut og kanskje noen andre kan bruke det som ett tips?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #2 Skrevet 22. august 2011 Du må jo fortelle hva slags spill da. Skjønner ikke hva du mener jeg; hva er et sexspill?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #3 Skrevet 22. august 2011 Det finnes vel mange forskjellige.. det hadde ikke noe annet navn enn "sexspillet". Poenget var jo bare at noe sånt kan være med på å piffe opp litt. Det var som ett brettspill.. man skulle kaste terning og flytte så og så mange trinn fram.. og for hvert trinn stod det ett tall og da måtte man gjøre det som stod på det tallet f.eks: Stryk eller kyss han/henne over hele kroppen osv. Når man kommer i mål kan det ende opp med sex eller andre ting Sånn helt generelt så var vel ikke de tingene man skulle gjøre av den beste fantasi, men det funker som bare rakkern likevel, fordi at man ble teaset, skulle ta mye på hverandre uten å gå noe lenger..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 Åja. Trodde du snakket om et dataspill jeg
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Vet ikke helt jeg. Funker kanskje den første gangen, når dere skal teste det ut. Men etter det vil jo det å foreslå å spille være likt med å foreslå å ha sex. Hvorfor skulle en som ikke har lyst på sex bli med å spille, når han/hun vet at spillet skal ende med sex.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 Mulig du har rett, men det funka likevel for min del ved at jeg skjønte at han faktisk tenner på meg ennå, at det ikke er min feil at vi har lite sex. Samtidig som at det der viste oss hvor fint det er å ta på hverandre litt ekstra osv, noe som sikkert til tider er lett å glemme i en stresset hverdag.. Her blir det hvertfall ofte bare en kjappis osv. Og vi innrømte begge to at vi har savna litt forspill. Vi trengte uansett den kvelden, samme om spillet blir brukt flere ganger eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå