Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Mine venninner er himmelfalne av min kjære. Ikke at jeg tar det som en selvfølge selv, jeg er evigglad for at nettopp han vill ha meg. Jeg kan faktisk ikke finne en eneste negativ side ved ham.. Etter alle disse årene. Han er verdens beste samtalepartner, klok, og veldig empatisk og omsorgsfull. Han forteller meg daglig hvor høyt han elsker meg. Han er så tilstedeværende. Var igjennom en tøff periode i vinter, han sa til meg at jeg skal holde din hånd og aldri slippe den. Jeg skal hjelpe deg opp, grip tak i meg og la meg veilede og hjelpe deg. Han passer sånn på meg, at jeg har det bra. Og likledes med mitt barn som jeg har fra tidligere. Behandler barnet som 100% sitt eget. Helt fantastisk! Faktisk kun ham som stod opp med barnet hver morgen, da han ville at jeg skulle sove lenger. Alt er så harmonisk og godt, og jeg kan virkelig føle ekte glede over små ting. Han ser aldri på at jeg lager mat til ham, med mindre jeg befaler ham tilbake i sofaen e.l. Han vasker klærne våre, bretter de, vasker klær, sørger alltid for at det er bensin på bilen min. Han har alltid lyst på meg, og forteller meg veldig ofte hvor deilig, sexy osv. jeg er. Har aldri hørt ham si en annen jente er pen eller sett ham snudd seg etter andre damer. Hender jeg spør ham da: Synes du hun er pen? Tihihi. Når jeg pynter meg og kommer ned får han stort sett tårer i øynene og forteller meg hvor fantastisk han synes jeg er:-) Men at jeg ikke trenger sminke eller ordne meg av den grunn. Han forsvarer meg alltid og vi hjelper hverandre med alt. Vi sitter timesvis og prater, tar et glass vin.. Går turer. Han er verdens beste bonusfar. Kommer hjem fra jobb ofte med klær til barnet... Han ser hva barnet mitt trenger av klær, utstyr osv. og kommer hjem med det. Han dekker på til kveldsmat med levende lys til jeg kommer fra trening... Har skiftet nytt sengetøy som han vet jeg elsker. Handlet maten og drikken han vet jeg liker og laget dette til meg. Og møter meg _alltid_ med et smil og gode ord. I tillegg til alt dette er han usedvanlig kjekk... Venninnene mine oppfører seg helt rart tidvis rundt ham:o) Han har en mange års lang utdannelse bak seg, og er leder i en internasjonal bedrift og tjener veeldig godt. Kunne fortsatt i en evighet. Jeg får tårer i øynene av å tenke på ham.. Han er min sjelevenn! Før jeg la meg i natt fikk jeg mld ( jeg er borte ): God natt min vakre xxxxx. Jeg gleder meg enormt mye til vi skal prøve å få barn sammen til høsten. Tenk storebror vil glede seg. Jeg vil være der for deg gjennom hele svangerskapet. Være din støtte, din partner og din hjelpende hånd. Jeg elsker deg så enormt høyt. PS: Håper halsen er bedre og at du har vært god mot deg selv. Kan ikke tro at jeg faktisk kunne bli så lykkelig.. Har hatt mitt for å si det slik. Men etter jeg traff min sjelevenn har livet vært så usigelig deilig, alle sorger minimale og alle glder så mangedoblet! HERREGUD, Jeg Elsker Deg!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Du har misforstått. Dette er et sted hvor man skal syte og klage. Det er derfor vi har internett.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Hihihi:o)) Tenkte kanskje at noen kvinner trengte å høre at der det finnes utallige skrik, så finnes det en mann som ønsker han kunne hviske i hennes ører. Mens noen menn fornedrer, krenker og fornærmer sin kvinne, finns en mann som vil påminne henne om hvor vakker hun er. Når noen kvinner blir såret, finns en mann som ønsket at han kunne ta bort hennes smerte. Mens en annen får henne til å gråte, finns en mann som vil stjele et smil fra henne. Jeg har funnet en slik mann! Det verste for meg var faktisk å tillate meg å være lykkelig.. Og tillate meg å motta og ikke bestandig være den som skulle gi. Det føles så fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #6 Skrevet 22. august 2011 He he detter burde jo være på parforhold-debatten ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #7 Skrevet 22. august 2011 Jeg nyter det, hilsen HI =o) Jeg lurer på om det virkelig er slik at dette er uvanlig i dag? Tidligere trodde jeg ikke på at noen alltid kan ha det bra. Men vi har det faktisk alltid bra sammen. Han gjør meg aldri lei meg eller bringer frem noen vonde følelser i meg, utelukkende kun gode følelser. Og dersom andre ting påvirker meg eller ham, så er vi der for hverandre.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #8 Skrevet 22. august 2011 ) viktig å settepris på det gode man har. ) Kos deg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #9 Skrevet 22. august 2011 Veldig koselig å høre noen fortelle at de har et så godt forhold. Ta godt vare på denne mannen, for han virker jo nesten for god til å være sann. Og husk, ikke ta ham for gitt heller, jo mer du gir tilbake høster du også.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Sorry, men jeg synes han høre grusomt kjedelig ut. Jeg har også en mann som daglig forteller meg hvor mye han elsker meg, hvor pen jeg er, ser ikke på andre, osv osv. Jeg synes det blir for mye av det gode. Blir mye gladere for komplimentene når det har vært noen dager siden sist. Men så lenge du er fornøyd er det alt som teller, for det er du som skal leve med han )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå