Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Bare nyskjerrig. Jeg holder ikke tellingen, men vil tippe rundt en 15-25 om dagen (varierer litt). Mange ganger er de etterfulgt av menskramper i underlivet. Flere som har det forresten? Er i uke 27. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 jeg har ingen. men så er ikke jeg gravid heller
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 går litt i daler og jeg har aldri tellt de over en hel dag.. men jeg kan lett ha både 10 og 20 i løpet av en time om jeg er veldig aktiv.. har de også når jeg slapper av og regner med at ejg har mer enn 50 for dag.. de er kraftige og noen ganger må jeg stoppe opp med det jeg driver med for å få det til å gå over.. de er som regel ikke vonde, men om jeg må på do for nr to samtidig, og om jeg må holde meg en stund kjennes det ut som ordentlige rier og da er det ganske så vondt! har hatt kynnere denne gangen siden uke 9-10 og første svangerskap startet de i uke 14-15.. fikk en veldig kjapp og lett fødsel som jeg regner med er delvis pga alle kynnerne og dermed en sterk og godt trent livmorsrefleks!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #4 Skrevet 22. august 2011 5-10 pr døgn tror jeg. Har termin om 4 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå