Gå til innhold

Hjertesukk


Blomsterpiken12

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad for å være gravid og gleder meg masse.... Men, dette er jo helt grusomt! Jeg bare må få det ut! Jeg er vant til å ha masse overskudd, trening hver dag og godt humør. Men de siste tre ukene har vært ræva! Jeg er kvalm, slapp og supertrøtt. Ligger på sofaen dagen lang, sykemeldt fra jobb.. huff, jeg klager masse nå. Å håper at noen har det som meg. Alle sier til meg at jg må nyte denne tiden osv. Nå er jeg bare 8 uker på vei, å hittill har det absolutt ikke vært rom for å nyte dette.. Huff :( skjemmes av mg selv. Har en fantastisk samboer som behandler meg som ei prinsesse. Håper det blir bedre når de berømte tre månedene er over.. Vill jo glede meg over dette <3

Sukk...

Håper at jg kan skrive et positivt innlegg om noen uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det slikt jeg også når jeg var 8 uker. er 12+3 nå og er kvalm om morgene av og til men tar tabletter som gjør til at det går over :) Har også fått energien tilbake, og det er godt! :)

Merker at jeg har litt mer humørsvingninger nå enn før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så flott med denne siden, er at man ikke føler seg så alene!

For jeg har det akkurat som deg!!

Jeg er i utgangspunktet veldig aktiv, og liker å "småstresse" og ha mange baller i luften....

 

Meeen, jeg er nå 8+4 og siden uke 5 så har jeg vært helt "ferdig", jeg har også blitt sykemeldt pga ekstrem kvalme med oppkast, så eneste jeg har lyst til er å ligge på sofaen i pysjen hele dagen!! Var i bryllup i helgen og jeg elsker jo slike ting, jeg er jo super sosial, men det endte med at jeg satt på stolen min hele kvelden, pratet såvidt med noen og dro hjem kl 22.00, brudeparet viste om svangerskapet da :)

 

Men, idag da jeg våknet merket jeg ikke noe kvalme og dagen i dag har vært ganske bra, har til og med gått 1 times tur!!! og er våken ENDA.. Så håper dette fortsetter.

 

Håper du snart får bedre dager, men hør på kroppen din nå, kan nok være at du trenger noen rolige uker!!

Ligg på sofaen med GOD SAMVITTIGHET :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ja vet akkurat hvordan du har det.. Og det er skikkelig dritt.... Men du må prøve å tenke at du får verdens beste premie til slutt:)

;S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter:) I dag har jg hatt en bra dag:) Fått vasket gulv og alt, å ingen tur for å snakke med herr toalett :) godt!! Så nå ser jg lyset i tunnellen også titter jeg litt på babyklær. Gleder mg jo masse :) Godt å høre at vi er flere som har det likt!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah ja du er ikke aleine! jeg ble innlagt for en uke siden pga ekstrem svangerskapskvalme. kom faktisk akkurat ut fra toalettet, spyr som en gris og har NULL overskudd :( Forhåpentligvis går det snart over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Åh stakkars deg, det høres jo helt forferdelig ut:( Håper du snart blir bedre og slipper sykehusopphold.. Jeg har hatt to helt kvalme frie dager, og er overlykkelig :) Håper det varer <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...