Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Det hele begynte med at jeg ble allene for ca. 3 mnd siden. Min eks hadde funnet seg ei ny dama. Jeg og min eks har 3 barn ilag. Ungene er fra 3 til 12 år gammel. Ungene har vært hos sin pappa 16 dager til nå og skal være ei uke til. Det jeg gjorde når jeg var barne fri. Var å gå ut på byen. Der traff jeg en ung mann som er hele 15 år yngre enn meg. Vi fant snart tonne ilag. Han ble med meg hjem samme kveld. Hvor vi havnnet til sengs samme natt. Siden da har vi mer eller mindre vært ilag hele tiden. Hvor vi har hatt sex flere ganger daglig. Jeg føler at det er galt det jeg gjør. Samme at jeg utnytter en ung mann. Men det er som at vi aldrig får nok av hverandre. Han har sagt han har hatt mange damer. Men at jeg er den beste han har vært til seng til nå.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Nei det er ikke tull. Venter min unge elsker skal komme hjem til meg om times tid. Han er på jobb nå og er ferdig kl. 2200. Jeg vet at det jeg gjør er galskap.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Pst! KOOOOS deg:-)))) Jeg hadde gladelig tatt imot litt heftig sex! Og hadde ikke hatt dårlig samvittighet for det;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Så lenge han er over 16 år (helst over 18 slik at du slipper å få foreldrene hans på døra) så har jeg bare en ting å si; ENJOY!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå