Gå til innhold

Er "the tourist" bra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jo eeegentlig ikke slå feil med Johnny Depp da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er dritbra og anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

Den var grei nok. Dessverre ikke videre overraskende og litt kjedelig innimellom. Severdig, ikke fantastisk.

Skrevet

grei nok, hverken mer eller mindre. Bra skuespillere, tror det er meninga at avslutningen skal være overraskende, men den gjennomskuet jeg raskt.

Skrevet

Neeeei. Dødskjedelig. Greit nok, han er superkjekk og hun er dødsfin, men filmen var skikkelig kjedelig altså. Ikke noe skikkelig godt poeng, bare en billig historie.

Skrevet

Jeg likte den veldig godt:)

Skrevet

helt grei. Be litt skuffa i grunn, hadde forventet meg at den var bedre med de skuespillerne med. Var merkelig lite engasjerende og null kjemi mellom Jolie og Depp syns jeg...

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

What?? Dere som ikke syns den var dritbra har ikke peiling på god film! ;9 (hehe.. ;p )

 

JEG syns den var fantastisk, det er ikke mange filmer som klarer å overraske meg på den måten! Me loves it!

Skrevet

Grusom film. Flotte Angelina da.

Skrevet

He he, ble du overrasket? da har du ikke sett mange filmer opp gjennom årene:) Slutten lyste jo lang vei!!

Skrevet

Til og med mannen min ble skuffet, og han er ganske enkel når det gjelder filmer altså:)

Skrevet

Elendig! Angelina er like dårlig som hun pleier å være -Johnny Depp storspilte heller ikke. Filmen er sikkert grei nok for de som liker enkel underholdning.

Skrevet

Se heller True Grit, I en bedre verden, Winter`s bone eller Kongens tale -de beste filmene i år!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Hehe..kan vel hende jeg har en enkel smak ;) Filmer som ikke overrasket meg, og som jeg ble skuffet over (gjelder da spesielt slutten på filmene) Super 8 og 2012...bra filmer sånn til å begynne med, men slutten på begge filmene er så typisk amerikansk happy ending som det får blitt...

 

 

En film som er gjennomført bra er Limitless!!

Skrevet

Da så jeg på den i går og den falt ikke særlig i smak, ble veldig skuffet! Og som ei skrev over her så var det ingen kjemi mellom Angelina og Johnni! Skuffa ja!

I kveld venter "jeg reiser alene" og håper på en bedre film da!

Skrevet

Dritkjedelig! Gadd ikke se den ferdig engang.

Skrevet

Jeg ble skuffa. Hadde håpt på en litt intelligent vri på slutten, men nei. Johnny Depp gjør en god figur,da.

Skrevet

Hæ,den var fullstendig dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...