Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Gleder meg som en unge! Dette skal bli den beste julen og skal planlegges ned til hver minste detalj!!Juhhuu
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Det blir en spesiell jul. Har termin 15. desember
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Ja! Snart ferdig med gavene. Termin 11.des, så denne julen skal vi kose oss mye med baby i hus!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Ja:) Har begynt å tenke på pakker og gleder meg til å pynte. Ikke minst gleder jeg meg til å feire første jul med lisstuppa! Det blir så koselig:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Jaaaaaaa! Åhhh...ar termin 20 oktober og dette blir den beste jula ever!!! Har skrevet lister over hva som skal gjøres og begynt å planlagt julegaver og ....ja ...gleder meg:) Hvordan planlegger du HI?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Skal begynne med pakkene neste uke og bruke god tid på de i år. ÅÅÅÅåååå... Som jeg gleder meg!!!!! HI
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Ja, jeg har termin 20. desember så jeg gleder meg jeg også
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Jeg bruker MYE tid på å finne de riktige gavene til familie og venner, elsker å gi bort noe som jeg vet de kommer til å elske. Også baker jeg nesten hver dag i desember og gir bort i gave gjennom hele førjulen og romjulen, lager mye konfekt og godterier, perfekte gaver Også arrangerer jeg et par juleverksteder og grøtfester. Og har også lyst til å begynne med et par julelunsjer også HI
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 1926 her. Jeg er et listemenneske..har du lister å dele med oss?
Tante Blås Squaw Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Fine fine tiden ) JAH - jeg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Har ikke kommet så langt at jeg har fått begynt med listene enda. Bør egentlig bare spare på de hvert år, men syns planleggingen er like moro HI
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #12 Skrevet 21. august 2011 Nei deler barna mine med faren deres så i år er det ikke "min jul" Blir bedre til neste år da har vi alle barna + puddingen som kommer til i mars
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #13 Skrevet 21. august 2011 Å kan jeg være din venn HI, du høres jo veldig snill ut!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #14 Skrevet 21. august 2011 så synd...jeg elsker lister!!! 19.26
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #15 Skrevet 21. august 2011 Samme her.. alltid har jeg fått julestemning i august/september
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #16 Skrevet 21. august 2011 Jaaaaaaaaaa jeg gleder meg!! Har ikke begynt med lister enda, selv om jeg elsker lister Grunnen til at jeg gleder meg ekstra mye i år er at jeg tror det løse seg litt for oss når det gjelder økonomien! De siste årene har vi vært blakke
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #17 Skrevet 21. august 2011 Gleder meg alltid til jul jeg, min favoritthøytid, den eneste jeg bryr meg om, egentlig! Har ikke så fryktelig mange å kjøpe pakker til, men i år får jeg endelig økonomi til å kose meg med julegaveshopping og annen juleshopping! Dessverre har mannen min jobbejul, drar i begynnelsen av desember og kommer ikke hjem før over nyttår. Men vi drar vel til mamma for å spise, hvis ikke datteren vår og jeg bare koser oss hjemme hele dagen. Hører gjerne på julesanger et par måneder før jul jeg, og da helst gamle amerikanske...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #18 Skrevet 21. august 2011 Har begynt å tenke på jula, men gleder meg ikke så veldig akkurat... Bekymringene starter i juli, pga en sinnsykt stor svigerfamilie, og det er stortsett jeg som står for gavehandlingen, samboeren er ikke akkurat så veldig ivrig og initiativrik på den fronten. Og når det gjelder selve jula så vil samboeren min at vi skal reise på juleferie til mine foreldre, noe som også innebærer farting mellom dem og svigers, da de bor i nærheten av hverandre, mens vi bor på andre kanten av landet. Men en nyfødt, en 3-åring og en hund kjenner jeg at hjemmejul hadde vært det absolutt mest fristende for min del....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #19 Skrevet 21. august 2011 Jeg gruer meg. Blir første jul uten oss sammen som familie ( Gikk fra eksen tidlig i år) og jeg ANER ikke hvem som skal ha vesla.. Vurderer å reise bort i juleferien. Hjemme hos mine foreldre er det stortsett stress hele tiden, og det vet jeg ikke om jeg orker.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #20 Skrevet 21. august 2011 Samme her 20.00 Da jeg møtte samboeren min brydde han seg ikke om jula i det hele tatt og det var skikkelig frustrerende fordi jeg ELSKER jula og alt som har med jul å gjøre. Men nå har jeg hjernevasket han og han gleder seg like mye som meg! I år skal vi være samlet hele familien på mamma`s side og det er mange år siden så gleder meg enda mer!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 21. august 2011 #21 Skrevet 21. august 2011 Åååå, JA!!!!! Da kommer babyen <3 <3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #22 Skrevet 21. august 2011 Klaer nesten ikke å vente har termin 29,des... o,O men håper at jeg går over eller at jenta kommer før jul
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #23 Skrevet 21. august 2011 Ja jeg gleder meg kjempe masse Har begynt å tenke på julegaver og må vel snart starte, har en del å kjøpe til å siden jeg har termin i Januar er det spørs hvor mye jeg orker å gå rundt å handle på slutten. Jeg elsker julen å alt som hører med Håper det blir hvit jul i år også! Det er såååå koselig
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #25 Skrevet 21. august 2011 Ja har kjøpt 6 gaver, skal til 40 Jul i nytt hus og "alene" Lovely <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå