Gå til innhold

Bidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye mottar dere i bidrag? Her har jeg datteren vår omtrent 100%, ingen fast avtale da han nekter å stille opp på FVK. mottar ca 1000 kr, litt over minstebidraget, og han ble for noen mnd siden forfremmet til produktsjef på jobben.. Hvor mye mottar dere? Mottar bidragsforskudd, så stoler jo på NAV, men synes faktisk det er litt lite ift lønna hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får 4600,- for to barn. Far har dem på overnatting 10 dager/mnd. Jeg tjener nesten 500.000, han det dobbelte.

Skrevet

Har en pappa med ingen samvær, men masse dårlig samvittighet og god lønn.

1 barn og 8000 pr mnd.... Privat avtale så han betaler mer enn han må i følge NAV

Skrevet

far har ikke samvær med barnet som er 3år gammelt. får 5810kr i bidrag.

Skrevet

Jeg får 2350 kr. Han har to barn fra før som han også betaler for. Vet ikke hva han tjener, men jeg tjener ca 400 000. Går gjennom NAV.

Skrevet

Jeg får 2400,- for 1 barn samvær annenhver helg. Nettopp gått opp. Han har delt omsorg for 1 annet barn.

Skrevet

Far her har god inntekt, noe jeg ikke har hatt mulighet til å skaffe meg. Han har heller ikke samvær av eget valg.

Ca 10 000 for 2 barn i bidrag.

HI, har du bedt om endring i bidraget? NAV endrer ikke bidraget selv om inntektene forandrer seg. Det må du gjøre selv.

Skrevet

Far har null samvær etter eget ønske. Jeg får 1000,- i bidrag.

Han eier eget firma og for å lure seg unna bidrag så tar han ut minimalt med lønn, mens den nye samboeren, som han har ansatt på papiret, får masse lønn. Og på den måten slipper han å betale så mye for barnet sitt.

Skrevet

Du er klar over at du kan søke på nytt og få inntekten hans fastsatt etter skjønn hvis den er lavere enn hva han normalt sett skulle kunne tjene ut i fra sin kompetanse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...