Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 jeg er gravid i uke 32 og jeg er så sikker på at mannen min er utro,han har vært det før og har innrømmet det (var sånn jeg fant ut av det), og nå er jeg så bombe sikker på at mitt mareritt er sant igjen. han er så irritabel og lyver om småting. som feks i går så ser jeg på ansiktet hans og ser at øyenbrynene hans er fikset (noe jeg pleier å gjøre for han),og selvfølgelig må jeg jo spørre han,hvem har fiksa øyenbryna dine, og hans første reaksjon er; det skal jeg ihvertfall ikke fortelle deg! og jeg ser på han måpende,også endrer han svaret sitt til det var frisøren min. grunnen til at jeg vet han lyver om dette er fordi jeg (sorry as) jeg kjenner hårveksten til mannen min og han var hos frisøren på tirsdag og de øyenbryna hans var nyplukka! og ikke bare er det dette her som gjør meg så sikker,han vil ikke ha sex med meg,han har ikke villet det på lang tid og lang tid dvs mnder... vi har hatt ett minutt her og der noe som har vært totalt uromantisk. og det jeg har lagt merke til de få gangene jeg har fått komme inærheten av den tingen i buksa hans så har den hatt "gnagsår". jeg har ikke kommentert dette til han,men spurt han om han har runka mye i det siste og han sier nei han har ikke det...hmm nei vel ok greit hvis han ikke har gjort det der selv hvem har så gjort det da tenker jeg. jeg tør ikke komfontere han med disse tingene her for innerst inne vet jeg jo hva svaret er men jeg vil vel kanskje ikke få bekreftet det tenker jeg... nå gikk han ut igjen og jeg sitter å lurer på hvor skal han egentlig,og har vel egentlig mest lyst til å krølle meg sammen til en ball å gråte,men jeg må være sterk og ikke vise 4 åringen min at mamma er lei seg.... fy faen jeg hater livet mitt akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Du må først bestemme deg for hva du skal gjøre om det er tilfelle at han er utro. Deretter må du vurdere om du skal se om du kan finne "bevis" (mobilen, pc-en, noen som kjenner etc) eller rett og slett konfrontere ham direkte. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 jeg har gitt slipp på hele mitt liv og har ikke noe særlig med min familie å gjøre,og har egentlig ikke så mye igjen bortsett fra han og føler faktisk for å være helt ærlig at jeg er ikke sterk nok til å gå ifra han hvis jeg skulle fått bekreftet mine mistanker. og han sletter veldig ofte loggen på pcen når han har brukt den og mobilen hans er i bukselomma så og si hele tiden. jeg veit selv at jeg er kjempe dum som ikke komfronterer han med disse tingene og går min vei,men jeg er ikke så hypp på å sitte alene resten av livet men to barn med forskjellig pappa. sist gang han var utro så ble det slutt etter 1 mnd og jeg prøvde å gå videre med livet mitt og hv skjedde da? jo da jeg ble utsatt for grov vold og mishandling av han jeg forsøkte å gå videre med. noe som gjorde at jeg egentlig må leve i skjul resten av livet mitt og jeg aner ikke hvem jeg kan stole på lenger. og jeg elsker virkelig mannen min og vil egentlig at alt bar skal være bra og at jeg kan stole på han men jeg klarer ikke når ting er som de er
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Uff, du har da virkelig vært uheldig mange ganger. Har egentlig ikke noe råd til deg, vil bare sende en medfølende tanke. Og du vet vel at du kan få hjelp om du ønsker det, både økonomisk og praktisk. Kan du ikke ta opp igjen kontakten med familien din da? Vil ikke foreldrene dine bli glade om du ringer? Håper du finner ut av ting og finner lykken en dag!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2011 #5 Skrevet 22. august 2011 Vet du, hi, det ser ut som du har kommet inn i en vond sirkel. Du erstatter et dårlig forhold med et annet dårlig forhold. Mitt tips til deg er å gi beng i hva andre mener, hva så om du har to barn med forskjellige fedre? Det beste for deg og barna er at dere har det bra. Og ingen skal trenge å finne seg i dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå