Gå til innhold

Overpriset til de grader! (Finn.no).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overpriset med ca 19 500 - 19 700 kroner, ja.

 

Milde - folk har mange slags tanker om eget "skrot", gitt.

Skrevet

oh my god.. dette er jo ikke typen antikke skap som folk er ute etter i dag en gang. 20 000, hun har virkelig ikke peiling :P

Skrevet

Ojoj jeg har helt make skap stående på soverommet til å ha sengetøy i :o) Kanskje jeg og skal legge mitt ut for salg ;)Trodde ikke det var verdt så mye ;) For meg er det det familieverdien som er størst da, så kommer ikke til å selge det eller gi det vekk...

Skrevet

For og vere antik er det for mykje skade på det og for høy pris. Detta er nok fra 1950 tallet.

Skrevet

Hadde aldri brukt så masse penger på et skap som ser slik ut..

Skrevet

De der skapene er sånne som folk gir bort. Jeg skal å se på ett i uken , skulle få det gratis, for eierene av skapet var så glad de skulle bli kvitt det.

 

Er ikke pent å se på, men med litt pussing og maling så kan det bli ett fint oppbevaringsmøbel

Skrevet

Haha! Det var litt av en prisforskjell... :P Innså kanskje at det funket dårlig med den urealistiske prisen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...