Gå til innhold

Når skal vi på ordinær UL?


M2M2M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått time 5 oktober, gleder meg stort. blir godt å få tatt en ordentlig titt på den lille i magen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått time enda, men da jeg var på tidlig ultralyd noterte legen seg at jeg skulle settes opp til ultralyd i sv.uke 18. Er fullgåtte 18 uker den 7. oktober, så da må det vel bli en gang mellom 7. og 14. oktober. Venter spent på brev:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det som jeg fryktet, her var jeg falt ut av systemet og ble nødt til å bestille meg ultralydtime selv... Fastlegen min trodde sykehuslegen jeg tok ultralyd hos hadde satt meg opp på time, men det hadde han altså ikke. Så nå har jeg ordnet opp og fått time 11. oktober, når jeg er 18+4. Hurra! Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time 27 okt (uke 19) selv om legen min sa jeg skulle ha i uke 11. så jeg bestillte meg en time til nå 5 sept :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal 20. okt på Riksen:) Da er jeg 20+ noen dager tror jeg hvis jeg har regnet rett. Syntes det var litt seint men, får bare smøre meg med tålmodighet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det til du får innkallelses brevet? Husker ikke ifra sist gang.. Var hos jordmor tordag sist uke, så ca en uke siden, må vel snart få brevet i posten da vell?? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk innkalling til ordinær ultralyd 28. september på AHUS. Skal på privat ultralyd på onsdag, da vi så gjerne vil vite kjønnet før vi skal på ferie til Florida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...