Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hvilke farger, tapet, etc? Vi pusser opp til fireåringen, og er mottagelig for inspirasjon.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Lyse gule vegger, Lyseblå hylle og en del lysegrønne innslag her og der
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Takk Flere? Vi vurderer hvitt, med en vegg med tapet/tegninger med grønt, for å skape litt liv. Rommet er lite, avlangt og 7 kvadratmeter.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Kremfargede vegger (er sånn feridgmalt panelplategreier). Har 2 forskjellige lerret som jeg har tapetsert og limt på wallstickers. En mikke mus, en lang med tog og en vi har limt mange lynet mcqueenpostkort på. I tillegg har han noen trolldeigfigurer av safaridyr som jeg har laget (begynner å bli litt barnslig, men han liker med). En lang sånn tykk hvit hylle fra ikea (husker ikke navn, men de fleste har dem) med diverse pynt som rundt kasser med lokk, bilderamme med biler, en traktor osv. Han har 2 stjernevegglamper fra ikea. Et stort speil med blå ramme og en lysslynge med fargede lys rundt. Han har blå bilseng, blått gulvteppe og gardiner. Ellers er møblene på rommet hvite og så har han to små barnastoler en blå og en limegrønn. Fargene på ting og tang går stort sett i blått og litt lime.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Åååååh, så masse fint Nå ble jeg inspirert, tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 glemte å ta med hvitt barnebor sammen stolene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå