Gå til innhold

hvor kan jeg kjøpe stooooore..

Anbefalte innlegg

Skrevet

helsearbeider uniformer på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

praxis? Eller på healtworkers? Tror praxis har større enn HW, men det er et annet sted som har veeeldig store og.... nå husker jeg ikke hva de heter da :S

Skrevet

jeg har sett på HW, det går de opp til det som tilsvarer str 50/52, men jeg bruker str 52/54 :( Jeg prøver å gå ned i vekt selvfølgelig, men trenger en stor uniform som passer før jeg kommer ned i XXL str :)

Takk for svar hvertfall! :)

HI

Skrevet

Jeg var selv en 54 en gang, og da kjøpte på det stedet jeg såklart IKKE husker navnet på!!! Og nå har jeg kasta de, ellers kunne jeg sendt deg dem.... Skal si fra om jeg kommer på hva det heter :)

Men jeg var nok en rimelig drøy 50/52 og brukte toppene fra Praxis i 2xl...skal se om jeg finner den modellen...

Hun andre over her ;)

Skrevet

Da håper jeg virkelig at du kommer på det nettstedet :) hadde vært til stor hjelp :)

Jeg har faktisk funnet 3xl i topp et sted, men de hadde ikke bukser :/ Så den burde jo fungere :P nå mangler jeg bare buksen da :/ æsj altså, hater å shoppe klær!

tusen takk for svar, kjekt å høre at det skal være mulig å få tak i hvertfall :)

Skrevet

Hei, hva med hejco? Jeg er stor, og bruker large til vanlig. Men i hejco sine kitler kjøper jeg str S. Aner ikke hvorfor de er så store, er vel unisex, men likavel... Har hatt mine i 5 år og de ser enda helt fine ut:) Ikke trengs de å strykes heller, iallefall ikke de jeg kjøper:)

http://www.hejco.no/(S(swj2r0b1w5pelz55orhihz55))/store/default2.aspx?logon=true

Skrevet

og ja, de er litt dyre, men åååå så gode å ha på, ser de har opp til XXL.

18.03

Skrevet

Ser linken ikke funka, søk på artikkelnr. 22793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...