Gå til innhold

Noen her som har innledet et forhold til en gift mann???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det for dere???

Forlot han kona og dere fikk et lykkelig liv, eller endte dere opp med et knust hjerte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var ung og dum.

Det var kun sex, varte en god stund til jeg fant en annen. Ingen knuste hjerter, ekteskapet hans sprakk etterhvert.

Dumme og slemme damer har forhold til opptatte menn.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen har så lite selvrespekt at de innleder et forhold med gift mann.. Trist, tviler ikke på mange ender opp lykklige i et sånnt forhold og veldig sjeldent at mannen forlater konen.. Men har en venninne som innledet et forhold med gift mann, han gikk fra konen, de giftet seg og noen å senere forlot han henne da igjen til en annen...

Skrevet

Jeg var selv gift og innledet et forhold til en gift mann.

Vi gikk begge fra våre ektefeller, og ca.6 mnd etterpå endte vårt forhold. Min x-mann har ny samboer, han jeg forlot minn mann for har ny samboer og jeg sitter alene...

Skrevet

Det gikk helt fint! Ikke noe jeg er stolt av å ha gjort, men man kan ikke alltid styre hvem man blir glad i... Vi er lykkelig gift, og venter våres felles barn nummer 3 om noen uker : )

Skrevet

Han gikk fra kona og vi er gift i dag. Har 1 barn og planlegger minst 1 barn til:-)

Skrevet

Ja, det har jeg gjort.

Han forlot kona og vi har et lykkelig liv sammen.

Skrevet

Opptatte menn er opptatte menn, la de være til de er ferdige med det "ødelagte" forholdet.

At folk ikke tenker på alle de involverte, og ikke bare på egne lyster..

Skrevet

Ikke jeg, men en venninne av meg gjorde det. De er nå lykkelige gift og har vert ilag i mangen år. KOOOSSELIG:-)

Skrevet

Tusen takk for at dere deler deres erfaringer med meg.

Føler jeg sitter i et skikkelig moralsk dilemma :(

Men jeg elsker han virkelig og er redd han bruker/lurer meg og aldri kommer til å gå fra sin kone.....

Nå har jeg sakt til han at han får holde seg unna meg til han er ferdig med det han har... Så nå veit jeg ikke hva som skjer...

HI

Skrevet

Jeg gjorde det for noen år siden, før jeg selv hadde barn. Han hadde et barn og de holdt på med bryllupsplanlegging da vi innledet forholdet vårt. Han giftet seg et halvt år etter at vi innledet forholdet vårt, og jeg var tilstede i kirken da de giftet seg.

Jeg var klar over i utgangspunktet at han aldri ville gå fra henne så lenge barna var små og han var helt klar på det også.

Vi elsket hverandre, men vi visste begge at det ikke ville bli oss, vi visste at vi på et tidspunkt måtte avslutte og jeg tror nettopp det gjorde det så vanvittig intenst. Hver gang vi var sammen oppførte vi oss som om det var siste gang. Jeg smiler fortsatt hver gang jeg tenker på ham...

Etter to år gikk jeg lei av å være nummer 2 og bestemte meg for å gå videre og starte mitt eget liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...