Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Har akkurat handlet mineralsminke på denne siden, og det er 25% avslag på all mineral produkter bl.a id bare escentual osv! Pris blir trukket fra i kassen og det er fri frakt.. Så til dere som ønsker dere bra mineralsminke ta ture hit... http://www.britique.com/categories/Sminke/Mineral/
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Hahaha,du gir deg aldri. I stedet for å annonsere her inne kan du fikse opp i alle skrivefeilene på nettsiden din.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Aner ikke hva du snakker om:) Hvem gir seg aldri?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Ja veldig morsomt 16:26, kjeder deg litt idag kanskje? hehe
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Ja, jeg kjeder meg. Vær grei å få hjelp til å skrive "om oss" og gjerne gå gjennom andre skrivefeil og dårlig formulering. Det er i grunnen det som mangler for at en skal kunne ta nettbutikken seriøst.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Javel da får du ta å skrive en e-post til nettbutikken da vettu Jeg personlig synes det er en flott butikk med mye fint...:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Ja, det syns jeg også, om den hadde vært uten alle skrivefeilene. Jeg trenger ikke sende mail til nettbutikken når jeg kan snakke med deg her vet du Yvonne.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Hahaha:) Hjelper desverre lite når du snakker med feil person. Ha en fin dag du;)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Hahah... Hjelper lite når du snakker med feil person, ha en fin dag videre du;)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #12 Skrevet 21. august 2011 Er enig i at nettbutikken fremstår som mindre seriøs når det er masse skrivefeil. Det gir et fryktelig dårlig inntrykk. Og vet at det ikke trenger å bety noe, men styrer automatisk unna når jeg ser at de ikke engang har tatt korrektur på åpenbare feil.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #13 Skrevet 21. august 2011 Hvis man ønsker bra mineralsminke, bør man ikke akkurat gå for i.d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå