2 prinser og et nurk på vei Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Noen som har noen forslag til ammebh i stor str hvor eg finne de?? må helst var me spile da eg føle dei sitt best på. Bruker G H J i vanlige bher. 85.
MammaMø med to små Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Anbefaler deg å ta en tur på triumph eller change. Begge har nettbutikker:) Her handler jeg bh'er:)
aloha83 Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg anbefaler Change på det varmeste. Har kun bher derfra og finner ALLTID størrelse der. Alle andre butikker jeg har vært innom, inkludert undertøysforretninger kan ikke skaffe min str og smiler nesten hånlig når jeg spør. Nå når jeg er gravid bruker jeg 65E og det har Change uten problemer De hadde også ammebher etter forrige svangerskap sim passet. Det de ikke hadde inne skaffet de på noen dager.
WildPrincess Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Change har som de skriver over masse str. Har alerede kjøppt meg en i 75G og de hadde langt større str.
Underveis --> Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Takk for tipset! Har ikke like store brøst som dere damer, men akkurat så ugunstig str (70 E) at det er vanskelig å få tak i. Er det bra service, og kan BH'ene byttes om de ikke skulle passe?
MammaMø med to små Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Handler du i butikken til change måler de deg i butikken og hjelper deg. Jeg fikk super god service sist. Hun sjekket at bh'en satt som den skulle og gikk å hentet for deg om du ville prøve noe annet. Veldig hyggelig og personlig service. Iallefall der jeg var;) Handler du på nettbutikk kan du bytte i butikken også
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 26. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2011 Change bruke eg til vanlig, men trodde ikke dei hadde ammebh. Men eg får dra å sjekke. Takk for tips. Ja eg er veldig fornøyd med den servicen dei gir vertfall den eg går i.
Doodlita Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Jeg bruker H til vanlig, og må opp i J i amme-BH og hadde stooore problemer med å finne BH som passet. Til slutt bestilte jeg på nettet - ebay - fant flere der som var gode.
MammaMø med to små Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 http://shop.change.com/no/bh/amme-bh/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå