Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 sa AP Jens.... AP Espen: oppfordrer alle til å stemme på AP for å vise at vi står samlet etter utøya tragedien.... Jaggu!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 AP bruker tragedien for alt det er verd...ikke såpass direkte at det er åpenlyst, men gjør små stikk der de kan. Er fokuset på roser i denne sorgen helt tilfeldig f. eks? Det tror jeg ikke! Jeg blir kvalm
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Kan du linke til denne uttalelsen fra Auf-lederen???
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Altså... Alle de jeg kjenner i AUF og Ap driter stort sett langt i valgkampen om dagen. Det er trivielt. Men for all del, tro hva dere vil. Det er nesten litt komisk...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Statsministeren sto jo selv på rådhusplassen rett etter tragedien og oppfordret folk til å stemme på alt det AP sto for. Han oppfordret ikke direkte til å stemme AP. Men man skjønner jo hva han oppfordret til.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Da kan du umulig kjenne mange AP politikere anonym 17:01 Bevisene taler for seg..men for all del, fortsett å se det komiske i det, hvis det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Du kan jo ikke tolke hva du selv vil inn i det statsministeren sier. Da kan jeg tolke det jeg vil inn i det du sier, og tillegge deg meninger som du ikke har. Og det jeg tolker er ikke pent.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #10 Skrevet 21. august 2011 Jeg vil gjerne se/høre disse bevisene dine, takk;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Du har ikke vært i mange begravelser eller andre markeringer du, kanskje? Roser har blitt brukt til slikt leeenge før Utøya, og hjernen bar rosetogene var ikke Jens. Jeg ser ikke det du ser, tvert i mot så ser jeg at AP, og de fleste andre partier oppfordrer til å bruke stemmretten, uavhengig av hva du stemmer på. At Jens oppfordrer til demokrati, åpenhet og ansvar er jo ikke noe som er unikt for APs politikk.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #12 Skrevet 21. august 2011 Se på tv, lytt til politikerene og bruk hodet. Da vil du få bevisene du søker.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #13 Skrevet 21. august 2011 Jeg ser på tv, jeg lytter til politikerene, men til forskjell fra andre i denne tråden, tolker jeg ikke alt mulig inn i det de sier.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #14 Skrevet 21. august 2011 og bruke hodet var en vesentlig viktig oppfordring.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #15 Skrevet 21. august 2011 Nei, se det glemte jeg å ta med. Beklager så mye, men godt jeg har en med hode til å passe på meg da ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #16 Skrevet 21. august 2011 Jøss, så dere dib damer er altså utstyrt med hoder, hipphurra
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #17 Skrevet 21. august 2011 Når det gjelder roser: Vanlig symbol ifbm sorg. For det andre er det kanskje ikke så rart at man bruker AP's blomst, siden det var AP som ble rammet. Forøvrig blir jeg kvalm av alt det stygge som viser seg å bo i folk, her inne kommer grumset virkelig fram.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #18 Skrevet 21. august 2011 hva skjedde med den gode gamle fakkeltradisjonen?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #19 Skrevet 21. august 2011 Nå er det menn her inne også, så kanskje jeg er utstyrt med to hoder. Hipphurra for meg:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #20 Skrevet 21. august 2011 Helt enig i at dette IKKE skal brukes i valgkampen! Den beste måten man kan ære de som døde på, er å engasjere seg og gjøre seg opp en mening om hvilket parti man vil stemme på! IKKE nødvendigvis AP! Jeg er helt enig i at Stoltenberg har gjort en bra innsats etter tragedien, men jeg hadde faktisk ikke forventet mindre av en statsminister som het Siv, Erna, etc. Det er jobben din å stille opp i en slik situasjon! Selve politikken og den dårlige jobben de har gjort i vår kommune de siste årene, har ikke blitt bedre! Derfor blir det ikke roser i valgkampen på meg i år...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #21 Skrevet 21. august 2011 Den gode gamle fakkeltradisjonen ble litt skummel da mange tusen gikk i fakkeltog for Benjamin Hermannsen og det tok fyr i både jakker og hår. Så det å pakke mange mennesker i et tog med levende ild er aldri en god idè. Så derfor ble fakkeltog (som det opprinnelig skulle være) erstattet med blomstertog eller blomsterborg som noen kalte det når man så konturene av hvor sinnsykt mye folk det ville komme til å bli. Mens i mindre byer og tettsteder der det ikke er så mye folk og trrngsel var det flere som holdt fakkeltog.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #22 Skrevet 21. august 2011 Hvis du mener at disse meningene er styggdom anonym 17:27, bør du ta et par runder med deg selv. Det bør være rom for andre meninger enn lovpris AP halleluja!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #23 Skrevet 21. august 2011 "Forøvrig blir jeg kvalm av alt det stygge som viser seg å bo i folk, her inne kommer grumset virkelig fram." Jeg synes DETTE var en stygg og grumsete kommentar jeg! Kan du utdype? Hva ved denne tråden var det som gjorde at du følte for å lire av deg det du gjorde her?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #24 Skrevet 21. august 2011 "AP bruker tragedien for alt det er verdt", uten å ha grunnlag for å si det. Det er stygt, og å si at det er stygt er en ærlig sak. Den kollektive hukommelsen er kort, men prøv å ikke glem at vi snakker om en gruppe mennesker i sorg her. Å antyde at rosene er snik APfisering er også stygt, i tillegg er det dumt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #25 Skrevet 21. august 2011 Det er mye som diskuteres her på DIB som kan være sårt for mange. Norges land er full av mennesker med tragiske sjebner. Alle disse risikerer vi å såre når vi ytrer våre meninger. Å kritisere AP betyr ikke det samme som at jeg bryr meg om tragiske menneskesjebner. Noen her er så sneversynte at det er skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå