Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Hvilke p-piller vil dere anbefale? Cerazette har jeg prøvd før og vil ikke gå på igjen. Diane har jeg også prøvd, men det ga ikke effekt mot hårvekst og kviser, derfor mente legen at det ikke skulle brukes som prevansjon alene. Så er det andre p-piller som anbefales? Er et stort pluss om det har virkning mot kviser og hår... Så vil jeg gjerne også høre deres erfaringer med ppillebruk generelt, hva slags virkning har det på pcos'en? kanskje man bør la være å påvirke hormonene i det hele tatt? jeg er så usikker..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Jeg brukte yasmin, det fikk kontroll på blodningene, om det hadde noen effekt på kviser og hår vet jeg ikke helt sikkert, men jeg tror det, for nå når jeg har sluttet på det så merker jeg kraftigere håvekst.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg har og gode erfaringer med yasmin. Fikk kontroll på kviser og hårvekst..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Jeg har i tillegg til diane, hatt effekt av lavkarbo (under 20 om dagen til å starte med, men går opp til under 50 etter 6 uker) nå har jeg til og med regelmessig syklus etter jeg kuttet blant annet hvetemel helt fra kostholdet. nattlysolje og b vitaminer i tillegg til kosthold, tar forresten nesten et halvt år før effekten av p pillene kommer.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 og avitaminsyre til ansiktet pga kvisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå