Gå til innhold

Syne dere avstandsforhold funker? ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt betatt av en kar! Vi ble kjent i sommer, så er jo igrunn ganske nytt dette her.. Han har vært her masse i sommer, tilbringt flere helger her osv, og han dro nå på Fredag etter å ha vært her i 8 dager. Han bor ca 3 timer unna, hvor han studerer. Han skal visst ikke tilbake hit til denne byen før om 3-4 uker på det meste, synes det virker som en evighet til :( Vi er nok ikke kjærester enda ( tror jeg :P) Men det virker som vi har noe veldig bra på gang :-) Så til dere som er i avstandsforhold; funker det? Blir dere ikke gal av savn? Skulle så ønske han bodde i samme by som meg og at jeg kunne se han hver dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holdt i 1 år, da droppet jeg ut av skolen og flyttet til han ;)

Har blitt noe helt annet av meg (yrkesmessig) enn det jeg hadde planlagt før jeg møtte han, men har ikke angret et sekund. Vi har nå vært sammen i 13 år og har fire barn sammen.

Skrevet

Jeg synes ikke det funker.. og da jeg en gang fant en som bodde langt unna, så tok det ikke lange tiden før jeg flyttet :P

Men, det er jo så forskjellig fra person til person, og dere må jo finne en løsning som passer dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...