Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Er blitt betatt av en kar! Vi ble kjent i sommer, så er jo igrunn ganske nytt dette her.. Han har vært her masse i sommer, tilbringt flere helger her osv, og han dro nå på Fredag etter å ha vært her i 8 dager. Han bor ca 3 timer unna, hvor han studerer. Han skal visst ikke tilbake hit til denne byen før om 3-4 uker på det meste, synes det virker som en evighet til Vi er nok ikke kjærester enda ( tror jeg ) Men det virker som vi har noe veldig bra på gang :-) Så til dere som er i avstandsforhold; funker det? Blir dere ikke gal av savn? Skulle så ønske han bodde i samme by som meg og at jeg kunne se han hver dag..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Det holdt i 1 år, da droppet jeg ut av skolen og flyttet til han Har blitt noe helt annet av meg (yrkesmessig) enn det jeg hadde planlagt før jeg møtte han, men har ikke angret et sekund. Vi har nå vært sammen i 13 år og har fire barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Jeg synes ikke det funker.. og da jeg en gang fant en som bodde langt unna, så tok det ikke lange tiden før jeg flyttet Men, det er jo så forskjellig fra person til person, og dere må jo finne en løsning som passer dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå