Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 har en gnagende hodepine... er gravid i 2 trimester og hver eneste dag får jeg denne sinnsyke hodepinen. blir rett å slett utslitt! Noen tips??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Drikk mye vann. Stikk en tur til kiropraktoren eller få massasjeterapi:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Drikker sikkert ikke nok, smaken av vann gir meg brekninger. Så nok derfor...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Jeg sliter mye med hodepine under svangerskapet, spesielt i begynnelsen var det værst, tror det var hormoner.. Drikker du nok vann også? Spiser du nok, er du mye kvalm osv kan du kanskje ikke få nok næring i deg.. Få masse søvn osv! God bedring! Blir det værre må du bare stikke til legen! Fikk noe migrene tabletter selv og det hjalp.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Ja når lønna kommer inn så skal jeg til kiropraktoren, har en drøss med låsninger fra bekkenet til nakken
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Føler med deg!!! Er ikke mye plaget med hodeverk til vanlig - men når jeg går gravid sitter hodeverken som en kloi en uke av gangen!!! Det er så vondt :-( Nå har jeg kommet til uke 22, og *bank i bordet* så kan det se ut som at det verste har lagt seg... For meg så hjalp det å ta en paracet - så det måtte jeg gjøre når det var som verst! Holdt meg langt unna Ibux - men tok noen paacet om dagen når jeg måtte. Da hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å stå rett opp og ned en gang. Begynte nesten å lure på om jeg hadde fått migrene... Men når jeg tenker tilbake så har det vært sånn i alle 4 svangerskapene! God bedring til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå