Gå til innhold

hodepine hver eneste dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gnagende hodepine... er gravid i 2 trimester og hver eneste dag får jeg denne sinnsyke hodepinen. blir rett å slett utslitt! Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk mye vann. Stikk en tur til kiropraktoren eller få massasjeterapi:)

Skrevet

Drikker sikkert ikke nok, smaken av vann gir meg brekninger. Så nok derfor... :(

Skrevet

Jeg sliter mye med hodepine under svangerskapet, spesielt i begynnelsen var det værst, tror det var hormoner.. Drikker du nok vann også? Spiser du nok, er du mye kvalm osv kan du kanskje ikke få nok næring i deg.. Få masse søvn osv! God bedring! Blir det værre må du bare stikke til legen! Fikk noe migrene tabletter selv og det hjalp.

Skrevet

Ja når lønna kommer inn så skal jeg til kiropraktoren, har en drøss med låsninger fra bekkenet til nakken :(

Skrevet

Føler med deg!!!

Er ikke mye plaget med hodeverk til vanlig - men når jeg går gravid sitter hodeverken som en kloi en uke av gangen!!! Det er så vondt :-(

Nå har jeg kommet til uke 22, og *bank i bordet* så kan det se ut som at det verste har lagt seg...

For meg så hjalp det å ta en paracet - så det måtte jeg gjøre når det var som verst! Holdt meg langt unna Ibux - men tok noen paacet om dagen når jeg måtte. Da hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte å stå rett opp og ned en gang. Begynte nesten å lure på om jeg hadde fått migrene... Men når jeg tenker tilbake så har det vært sånn i alle 4 svangerskapene!

God bedring til deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...