Gå til innhold

Hvor store soverom har dere vokse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva har dere innpå der?

 

Selv har vi voksne et rom på 10 kvm. Akkurat passe stort for 180 seng, 3 meter garderobe og nattbord på hver side av sengen.

 

De andre to rommene er på 8 kvm hver, ingen barn enda, men et på vei :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har stoooooort rom, 60kvm skråtak.

Skrevet

Akkurat nå bor vi i underetasjen for å sove i samme etasjen som barna og har et rom på 12 m2. (har bare to soverom i hovedetasjen) Har ikke klærne våre her inne, det har vi eget rom for i hovedetasjen. Men har 2 kommoder med sengetøyet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...