Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #1 Skrevet 21. august 2011 Og hva har dere innpå der? Selv har vi voksne et rom på 10 kvm. Akkurat passe stort for 180 seng, 3 meter garderobe og nattbord på hver side av sengen. De andre to rommene er på 8 kvm hver, ingen barn enda, men et på vei
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #3 Skrevet 21. august 2011 Vi har stoooooort rom, 60kvm skråtak.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Akkurat nå bor vi i underetasjen for å sove i samme etasjen som barna og har et rom på 12 m2. (har bare to soverom i hovedetasjen) Har ikke klærne våre her inne, det har vi eget rom for i hovedetasjen. Men har 2 kommoder med sengetøyet vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå