Gå til innhold

Hvilken barnevogn er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga, Brio, Graco eller Simo..? Går meg litt vill i barnevognjungelen her, og hadde vært flott med noen innspill fra dere. Har inntrykk av at Emmaljunga er litt tyngre enn Brio-vognene, stemmer dette? På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basson Baby.

Hatt samme vogn i tre år nå, ikke et eneste problem.

Den er lett å håndtere, vekta er fin, fikk med to bager og bleiebag for 4000.

Det kunne ikke vært lettere å bytte bag, begge bagene kan være vendt både for- og bakover.

"Liggebagen" har stropper så den kan bæres.

 

 

 

Skrevet

uten tvil Bogaboo. Stor, liten og lett vogn :) rett og slett super :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da skal jeg undersøke forhandlere på disse. :) Noen flere?

 

HI

Skrevet

Easywalker sky eller qtro. Knallgode på alt av terreng, og stor bagdel!

Skrevet

Emmaljunga Nitro City, beste vognen ever! Og jeg har prøvd mange vogner med mine fem barn. Den er like stor og romslig for barnet som andre store vogner, men liten og nett i understellet, og veier veldig lite. Helt nydelig med de to små hjulene foran som gir samme stabilitet som en vanlig firhjuling, og samme trillekomfort som en trehjuling. Anbefaler den på det varmeste.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Eneste er at jeg kanskje er litt mer forvirret nå, det kom jo opp flere merkenavn enn jeg kjente til opprinnelig..:P Men takknemlig uans! :)

Skrevet

Simo duovogn (evt kombivogn) er best:) Ellers hadde jeg gjerne kunne tenkt meg brio go.

 

Emmaljunga sine er tunge, stygge og klumpete. Skal innrømme at Simo også kan være litt tunge, men uansett myyyyyyye finere enn Emmaljunga:)

Skrevet

emmaljunga city cross eller emmaljunga edge, nesten samme vogn, men emmaljunga edge har litt større bag,

 

synes vognen er kjempe god, elsker emmaljunga vognene, finnes mange andre også. akkurat nå har jeg en emmaljunga scooter til jentungen, men den kan kun brukes fra barnet er 6 mnd og oppover.

Skrevet

For min del sto valget mellom emmaljunga og simo da jeg har termin i oktober og er avhengig av stor bag som skal ha plass til en baby i pose frem til våren. Har hatt bare simo så denne gangen hadde jeg egentlig bestemt meg for emmaljunga som jeg synes var mer moderne og tøff. Det gode inntrykket forsvant imidlertid fort da jeg fikk de to vognene (begge duo) ved siden av hverandre. Jeg hadde ikke sjangs til å manøvrere emmaljunga vognen med en hånd og var nødt til å bruke mye krefter på å svinge og vippe vogna. Så altså det ble simo denne gangen også:)

Skrevet

Emmaljunga synes jeg er den beste. Jeg synes Simo er drit-stygg!!!

Skrevet

Jeg har hatt mange vogner, og det finnes ikke 1 som er best. Hver og en har sine kvaliteter. Men jeg kan uten tvil si hvilke som er mine favoritter emmaljunga city cross og mountain buggy. De jeg vil fraråde er generelt merkene carena og basson. Tillegg må jeg si at jeg etter å ha simo kombi og Quinny Freestyle 3 XL ikke er fan av disse. Får heller litt magesuresmak i munnen når jeg ser en.

Skrevet

Jeg valgte selv Emmaljunga Mondial til førstemann, og selv om vi får to tette kommer jeg til å kjøpe en mindre vogn. kommer til å beholde Emmaljungaen som turvogn hjemme, den er genial på skogsveier og i snø, men ute på butikken, senteret, cafe og babykino er den bare klumpete, diger og i veien!

Skrevet

Emmaljunga'en min er simpelthen den beste vogna jeg noensinne har trillet. Den er så lett!! Og jeg er ikke så veldig opptatt av utseendet, men jeg synes nå den er fin.

Skrevet

 

Så på emmaljunga var ikkje egna for meg og stivere vogn. Var ikkje store vekt differanse og mindre utstyr en simo. Emmaljunga vogna med det letteste understellet, stelleveske,rentrekk og myggnett til 11000 kr.

 

Fikk simo kombi med masse utstyr til 9500 kr.

( solsjer, mygg nett, regntrekk, handmuffe, sportdekke, vognkant, understell med begge veger, vognteppe, stelleveske og hjulbeskytter)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...