Gå til innhold

stoler dere på ul? og kom gjerne med egne opplevelser :)


ninini

Anbefalte innlegg

hei :) fått vite på en tidlig, og ordinær ul at vi venter jente.. hadde dere stolt på det.?. begynnte å handle litt rosa, men fikk plutselig helt sperre og tenkte,n ei, tenk om det er gutt.. he he :) noen som vet hva de ser etter når de ser etter kjønnet.. begge de jeg var hos snakket noe om bekkenbenet eller noe som så foskjellig ut på gutter og jente.. og jordmor i uke 20 sa det tydelig med engang. dette er ei jente, hun leita liksom ikke eller lurte frem og tilbake.. hmm. med førstemann var han som tok ordinær ul veldig usikker, sa først jente, men så gutt, men han ville ike si helt sikkert så anbefalte oss ikke å handle noe blått, så vi handle nøytralt og ut kom jo en perfekt gutt :o) er vel kanskje derfor jeg ikke helt tør tro det er jente, for har liksom sett for meg at jeg kom til å få bare gutter.. noen erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.. Skjønner du fekk sperre.. hehe hadde på nett samme måte... Med første mann var ei veldig usikker og vi fekk beskjed etter ord ul å ikke handle noe, men komme igjen for en ul til... da hadde vi bestemt oss for ikke å vite kjønn, men de var ingentvil og de røpte de... ble en gutt... så denne gangen var vi veldig spendt. Denne gangen fikk eg beskjed av legen at endten var de jente eller tvillinger pga to totalt ulike svangerskap, og flere eg kjennre sa og de var tvillinger... På ul var ikke jordmor i tvil - her er de bare ei... velskapt og full a liv.. MEn no når eg skal ut å kjøpe klær tørr eg liksom ikkje slippe meg heilt laus.. tenk om dei har tatt feil...

Var innom legen for en ekstra kontroll nå etter ul pga sterke kynnere, så spurte han. Fikk til svar at de dei seie på UL stemmer i 99,99% av tilfellene. Men at de noen ganger ikke grier å se ordentlig og blir da usikker... Håper de blir jente på deg og da.. En av hver er jo kjekt de..

Gleder meg, men som du har så har eg og den sperren for å kjøpe kjoler, rosa mm... Masse masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, er vel kanskje litt vanlig når man har det ene kjønnet fra før og tenke at man får det samme :) gjør jo ikke noe det såklart, men hadde jo vært gøy med en av hver:) får satse på at 2 ul ikke tar feil og at jeg får brukt de små søte rosa klærne.. hehe.. man kan jo ta en privat ul også, så mulig vi gjør det.. gøy å se på bebbis, unasett om de ser kjønn eller ikke.. lykke til til deg også .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...