Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Først var det lanoungen, så er det leverposteiungen. Er så lei av folk som tigger om stemmer. Selvfølgelig mange sjarmerende barn, men stemmer bare hvis det er noen jeg skikkelig liker, ikke fordi noen gnåler om min stemme. Ender med at en ikke gidder å stemme på noen. Åpner ikke tråder som omhandler leverpostei lenger. Flere enn meg? Bare en liten utblåsning.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 ENIG!!!!!!!!!!!!!!!!! dritt lei av det på facebook også.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 de som skriver innlegg om det her addvarer i det minste i overskriften om at innleggene handler om lano/leverpostei. så jeg klarer glatt åå hold emeg unna. men det gjorde ikke du. takk for det.... nå fikk jeg lest en udugelig tråd om de avstemningene. zzz jaja ffølte bare for å svaree for å få ut litt agresjon. mensen.. hadet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Kunne ikke brydd meg mindre egentlig.. Jeg åpnet ingen lanotråder fordi det ikke brydde meg. Men jeg gadd heller ikke å lage en egen tråd om de som brydde seg å ville ha stemmer. De må få lov til bry seg de som vil så lenge de ikke plaget noen andre. Synd det er skikkelig teit med egne tråder fra folk som er i mot. la bare vær å les da vel. Står ofte i oversidn så lett å unngå om man vil!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Dette var et åpent forum sist jeg sjekket.. Så man kan vel skrive om akkurat det man vil. Rart det er bare slike tråder som blir hetset da det er nok av andre temaer som går igjen og igjen... Eller egentlig så burde man ikke skrive noen ting her. For det er alltid temaer en eller annen er dritt lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå