Gå til innhold

Hva tenker dere om frisører ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeh... noen som klipper hår for å tjene til livets opphol

Skrevet

Jeg liker de. De skryter alltid av håret mitt :)

Og liker jeg når de tørker håret mitt med honklet etter at de har vasket det.

Skrevet

Selvoptatte og med lav utdanning. Ikke oppnådd så mye rett å slett.

Skrevet

Haha. En som jobber 8 timer hver dag for å gjøre andre pene på håret er vel ikke akkurat selvopptatt ? Jeg har jobbet som frisør i ett år å skal si dere en ting. Det er en tøff jobb. Sliter på rygg skuldre armer osv og er sykt stressende. Høyt tempo hele tiden. Ikke noe pauser annet en at du kan spise mellom en farge som virker. Vist du ikke da har en barbe klipp herre klipp. De lever kunn på provisjon så de må virkelig jobbe for å få inn penger.

Skrevet

Tenker at det ofte er de jentene som ikke var best på skolen, og at de får ødelagte rygger og må omskoleres eller trygdes før fylte 35.

Skrevet

23:07 her.

Jeg synes de er tøffe jeg.

Jeg hadde aldri turt å stå med andres hår mellom fingrene mine samtidig som jeg holdt i en saks.

For noen er håret alt, og jeg ville vært livredd for å ødelegge det.

Ville selv klikket helt tokio om noen hadde klippet mitt hår feil.

Jadda, det vokser ut, men det er helt for jævlig å gå rundt med en skjev pannelugg som stikker rett ut.

Skrevet

Jeg er frisør og gikk ut med 5 i snitt :P der jeg jobber er frisørene 33-38- 40 og 23 så mankan fint jobbe lenge som frisør. Det blir hva man gjør det til selv. Å de frisørene jeg kjenner som har fått skader har ikke satt seg på NAV og sutra. De har jobba for å få en annen jobb annen utdanning. De har også betalt skatt i mange år så de har vel all rett til å bruke NAV til og omskolere seg om det er nødvendig.

Skrevet

Spørsmålet var hva vi tenker om frisører, var det ikke? Og dette er hva jeg tenkte.

Jeg tviler dessuten på at du gikk ut med 5 i snitt uten å ha lært deg reglene for bruk av og og å.

23.15

Skrevet

Nå handler vel ikke alle skolens fag om norsk skriftlig lille venn ?

Skrevet

En flink frisør er gull verdt!!!

Det finnes dessverre alt for mange dårlige tyggistyggene, røykluktende frisører rundt omkring.

Skrevet

Det er sant :) må styre unna senter frisører som f.eks nikita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...