Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Her er favoritt fargen turkise for tiden. Hun er så fin i det. Er snart 5 så velger litt selv. Rosa og lilla er og favoritter, men i det siste bare valgt turkise.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Liker også turkis veldig godt. Turkis og grønn er farger hun kler veldig godt. Men det blir også endel rosa, lilla og rødt;)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Slipper ikke helt unna rosa, men favorittfarger er blå og rød. Hun er også veldig fin i jordfarger, bruker det mye i de mørkere årstidene.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Jeg synes det er litt vanskelig å finne andre farger enn rosa og lilla i butikkene, så hun har veldig mye lilla;)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Alt for mye, spør du meg. Lilla er bedre enn rosa, men det er ikke så enkelt å få på henne andre farger enn rosa og lilla... Sterke meninger, omtrent som sin mor...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Lilla og rosa går det i her. Egentlig alt som har Kitty på seg. Har litt tøffere klær også, Kizz-gensere, Star Wars, AC/DC, Metallica osv. Pappaen som har shoppa
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #8 Skrevet 20. august 2011 Jeg elsker rosa selv (også til meg). Men rødt og lilla er også flotte farger. Jeg er mørk i huden så barna er litt gyldne, spesielt på sommeren, så jeg elsker disse 3 fargene. Men turkis er også flott, har først fått sansen for det i fjor
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 Jenta mi på 4 får velge hva hun vil ha på seg selv (innenfor rimelighetens grenser selvsagt) og jeg må innrømme at det blir mer rosa enn hva jeg selv ville valgt:) Men det er det hun syntes er fint, det og lilla og glitter og gjerne noe med hello kitty på (som jeg aldri i verden skulle kjøpe til henne:) jeg syntes det er helt greit så lenge hun er ren og pen og klærne gjør nytten sin, altså å holde henne tørr og varm:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #10 Skrevet 20. august 2011 Jepp. Går mye i rosa her i heimen. Hun er bare 15 måneder, så jeg bestemmer antrekkene. Hun kler rosa godt, knallblå øyne står bra til lyserosa syns jeg. I tillegg er hun veldig lys i håret:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 Hun er 5 år og får velg selv. Så her brukes det bare kjoler (buksenekt) og fargene er lilla og rosa. Hun vokser det vel av seg. Tror ikke jeg får tenåringsjente med rosa fra topp til tå og med kitty på magen;)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #12 Skrevet 21. august 2011 Har en på 2 år. Det går mest i lilla, hvit, dongeri og rosa. Jeg liker best de tre første fargene, snuppe den siste, hehe... Vi bruker ikke så mye blått, turkis og sånt enda, men det kommer nok etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #13 Skrevet 21. august 2011 Har en 3-åring som ikke er spesielt opptatt av rosa. Bruker rosa, lilla, marineblått, dongeri og hvitt for det meste.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #14 Skrevet 21. august 2011 Her er det nesten ingen ting i rosa i klesskapet til ungne. Største går nesten bare i svart og begynner å få litt goth stil noe hun minste prøver å herme etter, helt til hun kommer på at hun har fargerike klær i skapet. Rosa har aldri vært farger som ungene har traktet etter.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #15 Skrevet 21. august 2011 Ikke veldig mye, men en del blir det. Jeg er mer opptatt av om klesplagget er fint/praktisk osv enn fargen. Det er ikke lett å finne litt feminine plagg i f.eks. blått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå