Gå til innhold

Noen artige Facebook-statuser nå, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så denne hos en vennine:

Religion er som en penis. Det er OK å ha en, og det er OK å være stolt over den. Men vær så snill, ikke dra den fram ute blandt folk og vift omkring med den. Og framfor alt; Forsøk ikke å trykke den ned i halsen eller opp i ræva på folk uten å spørre først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

needs a Facebook friend named Hontas, so I can "poke" a Hontas

Skrevet

Sto og kikket på meg selv i speilet og tenkte på uttrykket "Min kropp er mitt tempel"

Yeah,right .......!!!

Hvilket århundre var det??

Hvem ga dem en byggetillatelse for utvidelsen?

Og hvor i helv...... ble det av vaktmesteren??

Skrevet

Du blir ikke mer kristen av å gå i kirken, enn du blir bilmekaniker av å gå i garasjen

Skrevet

Musikk bør finnes i alle hjem, unntatt i naboleiligheten :-)

Kristin Halvorsen var ute og red på en lånt hest. I skogen traff hun Jens Stoltenberg. -"Hei, Kristin, for en flott hingst du rir på!" -Nei, dette er en hoppe, sa Kristin. -"Nei, det er en hingst, jeg ser jo pikken" sa Jens. Rart, jeg traff nettopp Carl I Hagen og han sa at han aldri hadde sett en så stor fitte på en hest, sa Kristin.

Er du lei Lano-ungen 2011? Prøv deg heller på doungen 2012, arrangert av Lambi! - Ta et herlig bilde av doungen, send det inn til Lambi og vinn et års forbruk av toalettpapir. Med bildet av familiens dounge på!! :-)

Skrevet

Inspirert av suksessen med Hurtigruten følger NRK opp med et nytt prosjekt: Kommunal byggesøknad minutt for minutt...

Skrevet

"Hvis mamma'en din har Facebook sett denne inn på statusen din. Hvis hun ikke kommenterer innen 10 min så skylder hun deg en 200 lapp"

Jeg tjente 200 kr xD

Skrevet

Is wondering if you can grow marijuana on Farmville then sell it on Mafia Wars?

Skrevet

Da jeg var liten baby, elsket jeg å springe rundt naken,ligge naken på ryggen-gurgle og rape,med en flaske i hånden... Det er ikke mye som har forandret seg gitt....

Skrevet

Bare en liten tanke!.. Har du noen gang tenkt på hvorfor vi kalles kvinner? Fjern første bokstav. Og nå kan du fundere litt. Fjern så første bokstav i mannen :D

Skrevet

Da Gud skapte jorda, så St.Peter ned på den og sa: i Afrika har de tørke, i Sør-Amerika er det flom, i Nord-Amerika er det tornadoer, i Østen har man jordskjelv. Men Norge slipper jo unna alt av katastrofer. Da flirte Gud og sa: Bare vent til de trenger hjelp hos NAV.

Skrevet

PHUUUU!!! Ny maskin på treningsstudioet! Kjempebra!!! Holdt på å spy etter en time. Den har alt...:

Snickers, Mars, Bounty, Twix, Coca Cola....osv.

Skrevet

Hvis en mann kaster sin kone ut gjennom vinduet,

så kan du lese om det i VG.

Hvis en kvinne kaster sin mann ut gjennom vinduet, så

kan du lese om det i interiørmagasinet BO BEDRE....

Skrevet

"Tar du bort første og siste bokstaven i Voldemort blir han ikke så veldig skummel", sier sønnen

Skrevet

I bryllup pleide gamle tanter å dunke meg i ryggen å si: Det er din tur neste gang, men etter at jeg gjorde det samme med de i begravelser slutta de.

Skrevet

Hvis du mener at sjefen din er dum så husk at du ikke ville hatt en jobb om han var smartere.

Skrevet

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor fin hverdag du får :-)

den er min :-)

Skrevet

Oppskrift på en vellykket skalldyrfest: ~ 3 flasker vin per person ~ Så humrer vi litt, reker litt rundt, krabber hjem, skjeller ut naboen ~ og så blir man stille som østers.... ;-D

Skrevet

Jeg er litt ondskapsfull, så jeg flirer litt når en som nettopp har blitt dumpet kommer med...: "Ta meg som jeg er, jeg er kanskje ikke perfekt osv"..

"Dakar gutten" liksom.....Nei, ikke det!!

Skrevet

En tre år gammel gutt satt i badekaret og undersøkte testiklene sine, da han utbrøt: mamma, er disse hjernen min? Mora svarte: Ikke enda,lille venn, ikke enda...

Skrevet

Arvid glemte bryllupsdagen. Hans kone ble helt gal.

Hun sa: "I morgen tidlig, forventer jeg å finne

en gave i oppkjørselen som går fra 0 til 200 på 6 sekunder!!"

Neste morgen da kona våknet, så hun ut av vinduet.

Der lå en gave innpakket, midt i innkjørselen.

Hun åpnet den - og der fant hun en splitter ny badevekt.

Arvid har vært savnet siden fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...