Gå til innhold

Er så sur på gubben,har jeg lov til det???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff må bare få ut litt frustrasjon,kanskje noen er enige med meg eller kanskje noen kan roe meg ned litt??

Jeg er nå i uke 38,å gubben jobber så MYE,han har en jobb som kan føre til mye overtid,å sef jobber han masse overtid nå. han kan få oppdrag som gjør at han ihvertfall er 2 timer unna her vi bor, å jeg føler meg nesten redd her jeg sitter igjen hjemme alene og det gjør også at jeg blir sur på han...

Vil jo ikke være sur og skjønner ikke helt hvorfor jeg blir det,vet jo at en fødsel kan ta mange timer så han rekker det jo hvis noe skjer,men det er den følsen å føle seg så ALENE,jeg skulle så gjerne hatt en mann som vartet meg opp med massasje og middag denne siste tiden... Er dette helt feil av meg å føle?? snuffs snuffs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg litt igjen i det du sier , har termin om 23 dager, skulle gjerne ønske min kjære ikke jobbet fult så mye, føler jeg trenger han her, i fall det skal skje noe.. man vet jo aldrig, vil så gjerne ha han hjemme så han kan massere meg og dulle litt med meg...

Men han må jo jobbe, skjønner jo det. og er flink og dulle med meg når han har fri :)

 

Men skjønner deg veldig godt, man blir jo så sliten og lei ! I allefall nå på slutten !! Skjønner og godt at du føler deg alene... Man trenger ekstra oppmerksomhet og kos og omsorg den siste tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler med meg,godt å høre at det ikke bare er meg...

i går ( lørdag) jobbet han 14 timer,ikke mye hyggelig å sitte her alene da,blir mye pc og tv.. også er jeg da sur og lei meg når han kommer hjem,veldig hyggelig her for tiden.. :(

ysj lurer på om vi får snakket om dette og finner en løsning, våkner om natta av at jeg er lei meg og gråter - hvordan skal jeg klare en fødsel når jeg er så deppa?? kommer bare til å grine jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsår deg veldig godt. Min mann var på fyllefest den natten min første jente ble født. Fikk ikke fatt i ham siden han da sov. Så da vi endelig fikk fatt i ham var det litt sent. Jeg i Stavanger og han i Kristiansund. Han var ikke med på den fødselen Fikk henne 3 og 1/2 uke før tiden og fødselen tok totalt 3 timer. Men det gikk greit. Hadde ikke bruk for ham under fødselen. Det er ikke alle som er like flinke til å spørre arbeidsgiver om å tilrettelegge jobben litt pga. høygravid dame hjemme. Du klarer dette fint. Snak med ham angående jobben. Det er jo tross alt bare noen uker det er snakk om. Men er han mitt i ett oppdrag, kan jeg jo forstå at dette kan være litt vanskelig for arbeidskiveren. Men noen må jo da uansett overta når han skal ta fødselsperm i 2 uker. Jeg venter nå nr 3, og han får ikke være med. Har funnet ut at jeg har virkelig ikke bruk for ham da. Han var med på nr 2 siden hun ble tatt med keisersnitt, men reiste offshore en uke etterpå. Så nå er det mer viktig for meg at noen passer på de 2 jentene mine mens jeg er på føden. Lykke til. Dette går helt fint skal du se. De fleste fødslene begynner jo på kveld/natten og da er han jo hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du våker om natter av du er lei deg og gråter er ikke bra... Kanskje du barre er nervøs før at fødselen skal starte når du er alene ?

 

Åsså tror jeg det er mye hormoner som styrer oss for tiden !

Synes du skal snakke med din kjære, og prøve og finne en løsning ?

 

Om dere ikke finner noen løsnig ,så er det vel ikke så mye og gjøre med det. Prøv og slapp av og nyte den siste tiden før fødselen, man trenger mye energi !! ( vet det er enklere sagt en gjort) Og du kommer til og klare fødselen kjemefint uansett hvordan ting blir med din kjære og jobben !! Er det ingen andre du kan vere sammen med den siste tiden ? Som kanskje kan lage middag og skjemme deg litt ekstrabort ??

 

Jeg er veldig mye alene nå siden han jobber mye, og min kjære jobber mye natt i helsevesne så han kan ikke barre komme hjem om noe skulle skje :/ Men siden jeg dessverre er arbeidsledeig så må han jo jobbe masse, så kan liksom ikke si noe på det at han jobber heller da...

 

Men stor klem til deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo lov til å være sur, men det spørs om det kommer noe godt ut av det. Du kan jo ganske enkelt spørre ham, uten å anklage ham, uten å være sur og uten å grine, om han ikke kan være mer hjemme framover fordi du er sliten og trenger mer hjelp enn før og ikke er så komfortabel med å være alene så tett på termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...