Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 og det er ikke "nytt" heller:P Jeg måtte ha keisersnitt for 2 år siden. Dette ble kun teipet utvendig, det grodde fint og verket bare litt noen få dager helt i ytterkant. Arret klødde litt da det grodde, men ellers så har jeg ikke merket noe. Altså, har ikke hatt noe problemer med KS arret. Arret er fint å se på, eneste som er igjen av arret er en liten rød strek. Så arret synes nesten ikke. Men nå, 2 år etter, har jeg begynt å klø noe så forferdelig. Jeg blir gal. Klør så fælt at jeg nesten er på vei til å klø meg inn til livmora igjen.... Ja det var vel en overdrivelse, men det føles sånn. Andre som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Hadde også ks for 2 år siden, men har ikke klødd på samme måte som deg. Det klør endel innimellom, men ikke sånn at det blir plagsomt. Det er klør på en måte der hvor jeg ikke har følelse (vanskelig å forklare). Ta deg en tlf til legen for å spørre du, høres ikke godt ut.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Mitt ks arr er 4,5år gammelt og kan også klø helt inni granskauen. Det kommer tidvis. Klør mye når huden er tørr så en god fuktighetskrem hjelper godt. Men trusestrikker som ganger og om huden strekker seg gir også plage.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Mitt klør også, en intens kløe som er umulig å overse. Det er 2,5 år siden snittet ble tatt. Jeg har forstått det som at det er ganske vanlig...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Arrbehandling med akupunktur bruker å fjerne kløe og smerter i arr, som regel bare 2-4 behandlinger så er det bra!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Tusen takk for svar. Høres ut som om det er helt normalt da. Takk for tips om akupunktur. Hvis det fortsetter å klø slik så tror jeg nok jeg vil prøve det. Har alltid vært flink til å smøre meg, så kan ikke skyldes tørr hud. Nå har jeg til og med prød å smøre meg med Eurax for å se om dette ville dempe kløen, men virker ikke som om det hjelper:(
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Jeg har behandlet mange slike arr, og arr responderer alltid godt på behandling Spør akupunktøren du evt ringer om han/hun har erfaring med arrbehandling. akupunktøren over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå