Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 lt for sjeldent. Legen sjekker en gang i året, men jeg er ikke så flink til å gjøre det selv. Heldig vis har vi ikke hat brystkreft, eller noen andre kreftformer for den del, i fammilien de siste 4 generasjonene så jeg bekymrer meg ikke så mye for det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Det er jo bare å kjenne etter når du likevel er innom dusjen! Tar noen minutter, kan redde livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Alt for sjelden:( Skal bli flinkere!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Jeg har bittesmå pupper, knøttsmå. Så om det hadde kommet så mye som ei ert inni der tror jeg at jeg hadde merket det med en eneste gang. Fint å ha noen fordeler med å ikke ha "store fordeler"...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #8 Skrevet 20. august 2011 Jeg har aldri sjekket, men jeg har en mann som sjekker titt og ofte. Han kjenner så mange som har hatt brystkreft og er veldig redd for at jeg skal få det. Veldig søt og omtenksom om jeg får lov å si det selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå