Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Har noen her erfaring med rasekatter? Har sett på abyssiner og maine coon. Noen som kan noe om disse rasene?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Har forstått at maine coon skal være trivelige katter, med en oppførsel som minner mer om en hund enn en katt. Men har ingen personlig erfaring med dem.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Søk på rasen og les om dei. Sjå om det er slik katt du vil ha.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Innekatt eller utekatt du vil ha? jeg har en ragdoll. Må si det er den beste katta jeg noen gang har hatt!!! Elsker han<3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Jeg har hatt en halvt maine coon og halvt norsk skogskatt. Han var veldig maine coon aktig og hadde en helt nydelig personlighet. Har også to venniner som har hver sin og de vil ikke ha noe annet
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Har hatt forskjellige rasekatter , som perser, norsk skogskatt, devon rex og britisk korthår. Devon rex og britisk korthår, var de som var mest barnevennlig og som senere er blitt mine favoritter innen rasekatter. Ungene elsker briten, god og lubben, og veldig flott å se på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå