Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Husker dere denne fyren, og hadde dere kjent han igjen om dere ikke hadde sett navnet hans? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2011/artikkel.php?artid=10089695
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Ser like slesk ut. Ikke en mann jeg ville stolt på.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Nei, det tenkte jeg også. Sikkert et flott tilskudd til Frp;)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Han hadde tapt seg ja. Han var jo aldri noe blomst før heller, men nå så han ut som hun der Dame Edna. Fysj...så ekkel.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Har tapt seg....? Han hadde vel ikke så mye å tape i utgangspunktet. Æsj så ekkel *grøss*.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #8 Skrevet 20. august 2011 De bildene ser nesten ut som far og sønn he he! Sleske jævelen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå