Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Går rundt og tenner lys og nynner og synger på julesanger, storkoser meg når jeg ser snø/julefilmer/serier på tv'n og ser på bilder av barn som storkoser seg i snøen. Flere som er litt vel ivrige etter juletider nå?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 jaaa, gleeeeder meg:) og vi er flere: http://www.juleglede.net/forum/index.php
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Takk for link! Skal jeg kose meg i kveld
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Nei, denne sommeren kom aldri ordentlig i gang! Jeg er en som elsker vår og sommer og blir deprimert hver høst. Hater vinter, snø, kulde og jul!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Ikke jula spesielt - men skiføre! håper vi får 4-5 mnd med herlig skiføre!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Så langt derifra! Sommeren varte bare ei uke her, så vi reiser ei uke til syden snart. Orker ikke dårlig somre, jeg blir deprimert av det. MEN, vinteren er fin når den er hvit og kram! Orker ikke slaspeføre og massive mengder snø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå