Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Da er jeg på jakt etter stonz til min sønn på 10 mnd, men jeg finner ingen butikker de selger dem. Og på stonz sin side har de ikke dem inne. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i de? Og evt hvilken størrelse sønen min trenger. Jeg tenkte L, men er helt blank på desse skoene. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Jeg har medium til min sønn på 14 mnd. Sett inn en annonse på Finn.no så får du de billig
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Jeg har sett der, men alle som ligger ute er desverre solgt Jeg tenkte å kjøpe sånn sokk (husker ikke hva det heter) til å ha inni på vinteren. Var derfor jeg tenkte L. Tror du det blir for stort? Har intrykk av at en sokken tar mye plass inni Stonzen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Jeg kjøpte samme konseptet på Polarn og Pyret. Super kvalitet, og kostet vel omkring 300 kr. Vesla brukte de i bhg i fjor høst før hun kunne gå ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Kanskje jeg skal ta turen dit da. Er de varme nok til vinteren eller har du sokk inni?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Kjøpte Reima-poser til dattra mi. Betalte 149,- for dem eller noe slikt. Veldig fornøyd med dem. Billig og gode.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 De var gode og varme så lenge hun brukte dem. Tror hun brukte dem frem til januar, og da begynte hun å gå (så da fikk hun ordentlige sko). Hadde tynne ullsokker nedi, og opplevde aldri at hun var kald på bena. Greit å kjøpe fra butikk, fordi da har du anledning til å prøve dem på.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #8 Skrevet 20. august 2011 ser det er mange ulike merker å velge mellom. Er det noe spesielt med stonz eller er de bare litt "opskrytt"? De er jo så dyre hva er forskjell på de og andre merker? HI
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 http://www.stonz.no/?nr=90&idkategori=66 Kjøpte mini sine stonz her. Vi brukte de hele vinteren og våren før han startet å gå. Jeg ga de videre til sønnen til ei venninne, han brukte de også hele vinteren og våren. Og begge vi var kjempefornøyd. Ingen av barne ble verken kalde eller våte på beina. Så jeg vil anbefale de på det sterkeste. Og nå er det til og med -40% på utvalgte par:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå