Gå til innhold

Store tatoveringer på damer - Hot eller Not?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på dama. Noen damer kler det og ser jævlig bra ut, mens på andre er det bare NOT NOT NOT.

Skrevet

Kommer og an på tattoveringen og hvor den sitter .... Syntes tattoo er kult jeg, hat lust på en selv, en litt stor på siden. Da ser ikke alle den, men kan vise den stolt frm når jeg selv føler for det. Men jeg er pysete, så jeg tør ikke ;p

Skrevet

Det kommer helt an på dama, må liksom være litt typete for å bære store tatoveringer synes jeg.

Men ja, jeg synes det er dødskult, kunne tenke meg å dekorere hele ene armen jeg. Men dessverre synes mannen min det er dødsharry da, og selv om han aldri ville "nektet" meg vil jeg jo gjerne at han skal synes jeg er fin, om du skjønner...

Har to små tatoveringer og er egentlig fornøyd med det, og mannen min synes jeg er sexy og flott ;)

Ikke alltid man kan få i pose og sekk...

Skrevet

Den du hat lagt ut hi, den var RÅ!!!!!! Noe slikt kunne jeg tenkt meg!!!!

20.08

Skrevet

Jeg syntes store tatoveringer kan være vakkert på en ung stram kropp. Jeg syntes ikke det er pent om man ikke er særlig stram eller om man er overvektig.

Nydelig på den kroppen du viser i linken, men hun kommer dessverre ikke til å ha den kroppen i mange år, derfor syntes jeg det er en dårlig ide med så store tatoveringer.

Skrevet

Wow, den var nydelig! Feminin, men samtidig tøff! Hadde jeg hatt en sånn kropp, skulle jeg også brukt den som tatto-lerret! :)

Skrevet

Ser vi har samme meninger, stort sett. Jeg mener og at man må være typen til det. Kroppsstørrelse spiller ingen rolle for meg, en tatovering kan være like fin på større damer som slanke.

Jeg kunne tenkt meg en sånn, som sagt, men da på ryggen og ikke på siden. Blir ikke så mye strekk der, om jeg skulle legge på meg :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...