Gå til innhold

Stikkende smerte som kommer og går i brystet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva er det som gjer det? Kan det vere årsak til at guten min suger og slipper heile tida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Kjenner stikkende smerter i brystet av og til, men jeg ammer ikke, bare pumper.

Skrevet

Kor gamal er guten din? Er det vondt berre under amming, eller òg etterpå?

Dei fyrste par vekene etter fødselen er det ikkje uvanleg med utdrivningssmerter når mjølka vert driven ut, og for ein del er dette vondt, andre kjenner det berre som kiling og atter andre legg ikkje merke til det. Ofte kjennast det samantrekningar i livmora samtidig. Sjå http://ammehjelpen.no/artikkel/129/Smerter-i-brystet-utdrivningssmerter

At han sug og slepp heile tida KAN kome av varierande utdrivning, men mest sannsynleg skuldast det at sugetaket glipp for han. Pass på at han gapar HØGT før du legg han til, sikt med brystknoppen mot nasen hans. Mykje av det brune på areola skal vere inni munnen. Om han ikkje gapar høgt nok før han tek tak stikk du ein finger i munnvika hans for å løsne vakumet, og forsøker på nytt.

Eg er ammehjelpar, berre å ta kontakt om de lurer på noko om ikkje vil spørre her. Send pm eller mail, adressa står i profilen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...