bIomstre Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Mine damer og herrer, strandkurv! Ikke til mat og drikke, men til folk: http://www.google.no/search?pq=strandkurv&hl=no&cp=9&gs_id=1r&xhr=t&q=strandkorb&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1024&bih=690&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi :-)
Gjest sug lut Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Helt usedvanlig kult, selv om jeg tviler på at jeg tar med meg 80 kg sitteredskap til og fra stranda. Men i hagen? på balkongen? Genial bruk av 1300€.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Hæh, får man faktisk være anonym her igjen, det er jo egentlig ganske teit. Tester:
bIomstre Skrevet 20. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2011 Må jo være perfekt i en hage. Montere jul på, så kan man fllytte den rundt etter sol, skygge, blomstringsforhold og nyte :-) Kanskje jeg heller skulle fått meg en sånn i det terrassehjørnet kveldsola er isteden for å bygge levegg?
bIomstre Skrevet 20. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2011 Næh, kanskje så menn også skal tørre å bli med i gartnerlosjen? ;-)
Gjest sug lut Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 Ja, hvorfor ikke - da har du le fra hvilken som helst vind. Altså selv om jeg kanskje ville foretrukket hjul framfor jul, nisser er litt tidlig å tenke på i august - eller mener du kanskje meier, for et litt sånn utvidet juletema?
weihnachtmarkblomstre Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Det er aldri for tidlig for jul! Det er vel f.eks på tide å starte å dyrke frem amarylisen? En liten nisse i hvert hjørne av strand kurven, så kan de bære den rundt... Ho, ho, ho
Gjest amandine Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Kan godt låne min nisse, men han er over 190 cm høy, så da må vel HMS-tiltak settes inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå