Tingeling med 2 troll Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 jeg skal betale det selv.. Gleder meg til å få et nytt liv. skal ned 80kg
Mia_73 Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 80 kg? Går du til terapi samtidig? Tviler sterkt på at det fungerer ellers. Kjenner noen som er slankeoperert, hun raste ned i vekt (tror hun fikk sånn magebånd), ja, men etter 2 år er halvparten på igjen. Dessverre ingen garanti at man ikke legger på seg selv om man er operert.
Bettybu Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Ikke vær så negativ da!! Skal man ned 80 kg, da er det håpløs å tenke vanlig slanking/kostholdsendring!! Lykke til, håper det går bra!!
TøffiTrynet☠ Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Tøft! Ønsker deg all mulig hell og lykke! :-)
Zupermam Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 tror du virkelig folk som får slankeoperasjon ikke får tilbud om terapi? Lighten up og ønsk folk lykke til! Herregud...
Bulikuli Skrevet 21. august 2011 #9 Skrevet 21. august 2011 Lykke lykke til! Det er en alvorlig avgjørelse å ta. Forbered deg på tøffe utfordringer både i forhold til sosiale situasjoner (kan ikke spise mye eller hva som helst) og i forhold til din egen psyke. Det er ikke så lett som man tror. Jeg anbefaler deg også trening, dersom du ikke allerede gjør det. Det er superviktig for å takle operasjon og tiden etterpå godt. Studiene viser at brorparten av de som opereres går opp i vekt igjen etter en tid. Derfor et både mat og spisevaner + trening viktige faktorer å endre for et varig resultat. Og til deg som sier at folk som er slankeopererte får tilbud om terapi. Det er bare tull!! Er fullstendig opp til hver enkelt om man vil gå til psykolig etc. Ingen får automatisk tilbud om dette. (De fleste har mest brukt for psykolog et år etter operasjon iflg, sykehuset jeg er operert på, noe jeg kan si meg enig i...). Hilsen ei som er slankeoperert og har mye erfaing på området.
animal Skrevet 22. august 2011 #10 Skrevet 22. august 2011 Hvor mye må du betale for det da? Og hvor skal du gjøre det? Ønsker deg masse lykke til!
Willy Wonka Skrevet 22. august 2011 #11 Skrevet 22. august 2011 Slankeopererte får IKKE terapi...da må de i så fall ta konktakt med psykolog selv og betale selv...
Mia_73 Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Jeg er bare realistisk. Har man 80 kg overvekt er man rett og slett syk og spiseforstyrret. Å bli operert er ikke en mirakelkur der alle problemer blir løst. Tro meg, også med en mage som rommer bare 30 ml kan man legge på seg igjen. Jeg er overbevist at de fleste trenger terapi for å bli kvitt sin spisesykdom.
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 23. august 2011 #13 Skrevet 23. august 2011 lykke til. da har du masse og se fram til. har selv søkt på vektoperasjon og har ventet ett halv år og har fortsatt ett halvt år igjen til fristen for og treffe en kirug som skal bedømme om jeg får operasjon går ut. og da går d som regel enda ett år før jeg vil bli operert. så du er heldig som har mulighet til og betale den selv og slipper og vente så lenge. det er ett eget forum for di som skal og har tatt vektoperasjon. der du kan spør og få råd og også lese andres vei til ett slankere liv. vektoperasjon.no masse kjekke folk som er der inne.
lille sprelle Skrevet 23. august 2011 #14 Skrevet 23. august 2011 Kjenner en som har vært gjennom det. Dersom du ikke har gjort det allerede, så anbefaler jeg deg sterkt å sette deg grundig inn i komplikasjoner og hvordan kostholdet ditt må være i etterkant for å ikke få problemer. Så vidt jeg skjønte måtte hun leve mye på suppe og ikke for sterk mat. Lykke til i valget du har tatt! Håper resultatet blir som du ønsker.
Tingeling med 2 troll Skrevet 23. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 23. august 2011 Jeg reiser til Riga. Det koster 75000.
Stjerne37 Skrevet 24. august 2011 #16 Skrevet 24. august 2011 Så flott.Det skal jeg også i slutten av sep.Gleder meg masse,lykke til:)
Silje_vanilje Skrevet 24. august 2011 #17 Skrevet 24. august 2011 Er operert for 5 mnd siden. Angrer ikke ett sekund, selv om det ikke alltid er en dans på roser. Beste jeg har gjort Masse lykke til. Spennende tid du går i møte
Tingeling med 2 troll Skrevet 25. august 2011 Forfatter #18 Skrevet 25. august 2011 Lykke til du også.. :-) Jeg er veldig innstilt på dette her
Tingeling med 2 troll Skrevet 25. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 25. august 2011 Så bra.. :-) Har du tatt av deg mange kg på de 5 mnd?
Silje_vanilje Skrevet 25. august 2011 #20 Skrevet 25. august 2011 Har tatt av 28 kg Så er iallefall over halvveis. Skal ned 22 kg til Er fornøyd med resultatet så langt
<3 Legoland <3 Skrevet 25. august 2011 #21 Skrevet 25. august 2011 Masse lykke til ! Har selv tatt slankeoperasjon! Angrer IKKE et sekund !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå