Gå til innhold

Kjøpe vogn i uke 11 - er jeg sprø!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, gravid i uke 11 - og har lenge sett meg ut en vogn jeg virkelig ønsker meg.

Planen var å kjøpe den til fullpris når magen var blitt stor og god - men nå har jeg fått tilbud om å kjøpe en slik vogn pent brukt til én fjerdedel av prisen.

Hva ville dere gjort, damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil si at dette er helt opp til deg. uke 11 ja tidlig! har hørt de råder egentlig folk til og ikke kjøpe barnevogn før etter fødsel men det er jo allerste fåtall som gjør det! HVis den er veldig billig nå og vil komme opp i pris igjen senere så er det jo ett kupp for deg .

Du er ikke så langt på vi og enda kan ting skje ( noe vi selfølgelig ikke tror og ikke håper ) Da vil det være utrolig trist ! Men om du føler for det selv og føler at det er det rette og gjør og du har god lagringsplass til vogna så er det jo greit!

Jeg er i uke 7 og har selv ikke planer om og kjøpe vogn før til slutten da men jeg kikker ikke heller. begynner jeg og skikker blir jeg nokk desperat på handelen :P hehe

Skrevet

Du er ikke sprø, du gleder deg bare veldig til å bli mamma :-)

Kan jo være greit å gi det noen uker og se på litt andre modeller også?

Jeg tenker at du må bare gjøre det som føles riktig for deg :-)

Lykke til med vognkjøpet!:-)

Skrevet

Hei, hei :o)

Jeg kjøpte også vogn veldig tidlig i mitt første svangerskap, men jeg pakket den inn i plast og satte den på loftet til fødselen nærmet seg! Det gjorde jeg fordi man aldri har noen garanti om det går bra... Jeg hadde taklet det dårlig og sett alt utstyret om det ikke gikk bra.. Så mitt råd er: Kjøp gjerne hvis du har lagringsplass :o) Baby skal du jo ha om det blir denne gangen eller neste uansett.. :o) Men som de over meg sier: Det vil nok gå bra :o) Lykke til med kjøp...

Skrevet

Hei!!! jeg kjøpte meg vogn i uke 17. Er nå i uke 35 det går så bra vet du. Man kan jo ikke kjøpe alt til slutt. Ønsker deg lykke til :-)

Skrevet

Jeg fant vogna jeg ville ha på salg da jeg var i uke 6 - og kjøpte den tvert. :) Det er tross alt noen tusenlapper å spare, og om det skulle gå galt så tror jeg faktisk ikke at en vogn vil utgjøre noen forskjell for meg. Og jeg blødde hele første trimester. Er nå i uke 16, og den lille er frisk og fin og sterk nok til å hilse på meg hver dag. :)

Skrevet

Dere er så greie som svarer! :)

Haha, har jo vært igjennom alle argumentene for og i mot selv.

Vi har en datter fra før, og så vi vet hva vi ser etter i en god vogn.

Mistet har vi også gjort en gang tidligere, så skuffelsen er vi forberedt på inntil videre. Har forsåvidt masse plass til å kjøpe vogn, og lagre den til det nærmer seg.

Som noen sier over - går det galt denne runden, så skal vi jo prøve igjen. :)

Da blir det nok en prat med gubben i morgen - og mulig vognkjøp!

Skrevet

Har selv kikket litt på vogner på tilbud ;) er 9 uker på vei i morgen. Men jeg klarer nok ikke å slå meg til ro med å kjøpe vogn før jeg har vært på ultralyd og vet med 100% sikkerthet at vi venter bare en,hihi ;)

Skrevet

Så lenge du har lagringsplass og slipper å ha vogna i stua fram til fødselen synes jeg det er fornuftig å kjøpe når man kan spare penger :) Og det blir vel flere innkjøp også etterhvert, så sikkert ikke dumt å spre utgiftene litt. Lykke til med vognkjøpet og den spennende tiden du går i møte! Er det forresten lov å spørre hva drømmevognen er? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...